خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان صورت گرفت؛

تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد شورای عالی/انتقاد از هجمه‌های صورت‌گرفته علیه روحانی

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۳۳۳

جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با حضور اکثریت اعضا عصر امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه محمدرضا عارف با اشاره به هجمه‌های صورت گرفته علیه حسن روحانی از سوی برخی اشخاص تاکید کرد: در شرایطی که منطقه در فضای ملتهبی به سر می‌برد ضرورت اتحاد و هماهنگی مردم و همه نهاد‌ها و قوای کشور ضرورتی انکارناپذیر است و در همین راستا شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان برای دستیابی به شرایطی که منتج به همکاری همه ظرفیت‌های درون کشور برای توفیق و تقویت ارکان نظام جمهوری اسلامی شود از هرگونه تلاشی دریغ نمی‌کند. 

او در همین راستا اظهار امیدواری کرد که روحانی با توجه به انتظار مردم با تشکیل کابینه کارآمد و اثربخش بتواند مجری برنامه‌ها و شعارهای انتخاباتی‌اش باشد. 

در ادامه این جلسه، تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و اعضای آن به تصویب رسید و مقرر شد این کمیته با نظرخواهی از نخبگان و صاحبنظران به ارزیابی عملکرد این شورا در دوره گذشته بپردازد. 

همچنین تشکیل کمیته تعامل شورای عالی با دولت و شوراهای شهر و روستا به تصویب اعضاء رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز