خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ روز فریاد انزجار علیه تروریسم جهانی

آملی لاریجانی: امروز ملت‌های مسلمان با همگرایی یکدیگر بر سر نظام سلطه فریاد می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۶۷۸

رییس قوه قضاییه با بیان این‌که فریاد ملت ما نه فقط فریاد مظلومیت یک ملت بلکه فریاد بر سر نظام سلطه است و آنها از همین نگرانند،تاکید کرد: در دشمنی با اشغال‌گران صهیونیست متحد با هم تلاش خواهیم کرد و این رژیم را برخواهیم کند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله آملی لاریجانی که در راهپیمایی روز قدس حاضر شد در جمع خبرنگاران درباره علت تلاش نظام سلطه برای به فراموشی سپردن مساله فلسطین گفت: مساله فلسطین یک مساله اساسی برای جهان اسلام است و نه فقط موضوع مظلومیت و اشغال ۷۰ ساله. این موضوع مساله نظام سلطه جهانی است و حمایتی که از این رژیم غاصب انجام می‌دهند و در طول این سال‌ها فریاد ملت ما نه فقط فریاد مظلومیت یک ملت بلکه فریاد بر سر نظام سلطه است و آنها از همین نگرانند.

او با بیان اینکه امروز ملت‌های مسلمان با همگرایی یکدیگر بر سر نظام سلطه فریاد می‌زنند و اذناب منطقه‌ای‌شان تلاش می‌کنند تا این همگرایی را خاموش کنند که البته موفق نخواهند شد، اظهار کرد: این حضور میلیونی مردم در کشور ما و سایر کشورها نشان می‌دهد قدرت اسلام چقدر است و در این مساله مردم پرشور حضور پیدا کردند و عزم و تصمیم‌شان این است که مظلومیت را اثبات و بر سر نظام سلطه فریاد بزنند.

آملی لاریجانی درباره پیام حضور مردم برای دشمنان گفت: در شرایط خاص منطقه، پیام روشن حضور مردم این است که همگرایی همه امت اسلامی برای فریاد بر سر نظام استکبار تا به استقلال رسیدن کشورها ادامه خواهد داشت و این کشورها تابع آمریکا که نظام سلطه است، نخواهند شد. انشاءالله در دشمنی با اشغالگران صهیونیست، متحد با هم تلاش خواهیم کرد و این نظام را از جا برخواهند کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز