خبرگزاری کار ایران

بیانیه مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۵۷۱

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به مناسبت روزجهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، بیانیه مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به مناسبت روزجهانی قدس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به نام روز قدس و حمایت ازمردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است.این اقدام هوشمندانه موجب شده تا مردم ستمدیده فلسطین فراموش نشده و هرساله مسلمانان جهان برای حمایت از فلسطین و قدس شریف اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشند.

اکنون که دشمنان اسلام مشغول اختلاف‌افکنی و فتنه‌انگیزی در منطقه به ویژه کشورهای اسلامی هستند روز قدس و اقدام مشترک مسلمانان برای حمایت از فلسطین می‌تواند یکی از عوامل وحدت آفرین در دنیای اسلام باشد و مسلمانان را به خود آورد تا برروی مشترکات خود تکیه کنند و از اختلاف و تفرقه بپرهیزند.

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از همه مردم شریف ایران دعوت می‌کند که با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد و یکپارچگی داخلی و حساسیت و مسئولیت‌شناسی در مسائل جهان اسلام را به نمایش بگذارند، امید است مسلمانان جهان با الهام از روزجهانی قدس بر مسائل وحدت آفرین تکیه نمایند وتفرقه افکنان را مایوس نمایند.

یکم تیرما۱۳۹۶

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز