خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در جمع خبرنگاران:

داعشی‌ها امیدی به بازگشت ندارند/ شست‌وشوی مغزی که انجام می‌دهند قابل توجه است

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۳۱۸

نائب رییس مجلس گفت: داعشی‌ها می‌کشند تا بعد هم کشته شوند و هیچ امیدی به بازگشت برای خود ندارند.

نماینده مردم تبریز گفت: هر گونه اختلافی که در کشور ایجاد شود و وحدت موجود را تضعیف کند، محکوم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شباهت‌های میان داعش و منافقین گفت: داعش یک پدیده جدید با یک تفکر مشخص است. در دهه شصت منافقان می‌زدند و در  می‌رفتند اما این‌ها در نمی‌روند بلکه می‌کشند تا بعد هم کشته شوند و هیچ امیدی به بازگشت برای خود ندارند.

نائب رییس مجلس افزود: شست و شوی مغزهایی که از سوی داعش انجام می شود، قابل توجه است.

او با اشاره به پیام حضور مردم در تشییع جنازه شهدای حمله تروریستی تهران اظهار کرد: بارها گفته‌ایم که ایران قربانی تروریسم بوده است و این اتفاق اخیر چیز جدیدی نیست. مردم نشان دادند که در راه انقلاب اسلامی حمایت خود را همواره ادامه می‌دهند.

نماینده مردم تبریز درباره برخی اظهارات اختلاف‌افکنانه در ایام بعد از حادثه تروریستی تهران، اظهار کرد: هر اقدامی که باعث شود اختلاف در کشور ایجاد شده و وحدت موجود تضعیف شود، محکوم است. قدرت ما در وحدت و انسجام است.

پزشکیان در پایان بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در میان اقوام مختلف و مذاهب کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز