خبرگزاری کار ایران

سخنران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران:

انتظار برخورد پدرانه از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را داشتیم/امکان ارائه دیدگاه‌های مختلف در دیدار با رهبری داده شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۴۴۷

سخنران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب درباره علت عدم سخنرانی خود در این مراسم گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا تمام افراد با سلایق مختلف که به نظام و قانون اساسی پایبندند، امکان گفت‌وگو با رهبر انقلاب را داشته باشند و امکان ارائه دیدگاه‌های خود را در مراسمی که نه جناحی و سیاسی، بلکه ملی است، داشته باشند.

محمد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به عدم امکان انجام سخنرانی در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب گفت: پیش از آغاز مراسم و قبل از آن‌که سخنرانی دانشجویان آغاز شود، خبر منتفی شدن فرصت سخنرانی‌ام اعلام شد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران ضمن اعتراض نسبت به روند حذف نامش در ساعات پایانی از لیست سخنرانان این مراسم در پاسخ به این سوال که آیا حذف نام او به‌خاطر محدودیت زمانی بوده است، گفت: قرار بود هر نفر  دقیقه صحبت کند اما تقریباً تمامی سخنرانان بیش از ۱۰ دقیقه یه ایراد سخنرانی پرداختند اما علت عدم سخنرانی من و یکی دیگر از دانشجویان به مساله کمبود وقت در طول مراسم مربوط نبود؛ چرا که پیش از آغاز مراسم و قبل از آن‌که سخنرانی دانشجویان آغاز شود، خبر منتفی شدن فرصت سخنرانی را به بنده اعلام کردند.

رهبری افزود: برخی می‌گویند در این مراسم فقط اتحادیه‌ها اجازه سخنرانی داشتند که این حرف با واقعیت همخوانی ندارد؛ چراکه علاوه بر نمایندگان پنج اتحادیه دانشجویی، سه نفر دیگر که عضو هیچ اتحادیه دانشجویی نبودند نیز به سخنرانی پرداختند.

سخنران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب در پایان با ابراز امیدواری نسبت به اصلاح رویه‌های موجود در روند انتخاب سخنرانان در سال‌های آتی اعلام کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این مساله تصمیم‌گیر است و ما انتظار برخورد پدرانه از نهاد نمایندگی داریم.

رهبری در پایان تصریح کرد: معتقدیم باید شرایطی فراهم شود تا تمام افراد با سلایق مختلف که به نظام و قانون اساسی پایبندند، امکان گفت‌وگو با رهبر انقلاب را داشته باشند و امکان ارائه دیدگاه‌های خود را در مراسمی که نه جناحی و سیاسی، بلکه ملی است، داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز