خبرگزاری کار ایران

مازنی در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال:

آقای روحانی وعده‌هایتان را فراموش نکنید/خاتمی را پیش از یک فرد سیاسی اهل فرهنگ می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۴۶۹

نماینده مردم تهران گفت: ما بیش از اینکه خاتمی را سیاسی بدانیم او را اهل فرهنگ می‌دانیم ولی او را ممنوع‌التصویر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام احمد مازنی در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال گفت: اعتدال گفتمان نیست بلکه یک خط مشی است و این خط مشی هم بخاطر افراط‌گرایی صورت گرفته و بعنوان خط مشی اکثریت عقلای جامعه پذیرفته شده است. یعنی هم اصلاح‌طلبان و هم بخشی از اصولگرایان به ائتلافی پیوستند.

او با بیان اینکه دولت روحانی محصول ائتلاف و حمایت اصلاح‌طلبان است، اظهار داشت: آقای روحانی در دولت دوازدهم هم در حرف و هم در شعار و حتی در عمل به اصلاحات نزدیک‌تر شده‌اند و خیلی میان ایشان و آقای خاتمی اختلافی نمی‌بینیم کما آنکه آقای ناطق را هم اصولگرای معتدل می‌دانیم.

این نماینده مجلس مهمترین مطالبه اصلاح‌طلبان از دولت دوازدهم را پایبندی به قول و قرار و وعده‌ها دانست و تصریح کرد: متاسفانه با مشکل عهدشکنی در جامعه روبرو هستیم و خیلی از وعده‌ها و پیمان‌هایمان عبور می‌کنیم. آقای روحانی از سال ۹۲ تا سال ۹۶ به ویژه در ایام تبلیغات با تمام توان در شهرها حضور یافت، خواست مردم را شنید و تعهداتی هم داد.

مازنی افزود: آقای روحانی خواست مطالبات مردم را اجرایی کند. همین مساله باید خواست باشد یعنی به وعده‌ها و قول‌هایتان پایبند باشید و از شعارهایتان عقب‌نشینی نکنید.

او با اشاره به حوادث اخیر در انتخابات هیات رییسه مجلس، خاطرنشان کرد: افتخارمان این است که زنان و اقلیت‌ها می‌توانند عضو باشند ولی عده‌ای بخاطر تحجر و بی‌توجهی شرایطی فراهم می‌کنند که راه برای ورود زنان و اهل سنت برای حضور در هیات رییسه بسته می‌شود و این عهدشکنی است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه آقای روحانی گفته‌اند می‌خواهند حقوق شهروندی را اجرا کنند، ابراز داشت: وجود احزاب فربه از جمله مطالبات حقوق شهروندی است. بنای آقای روحانی است که کار فرهنگی به اهل فرهنگ سپرده شود ولی متاسفانه هم‌اکنون کار فرهنگی به سرهنگان داده می‌شود.

مازنی اضافه کرد: در این شرایط جریان رقیب از امام رضا بهره‌برداری می‌کند اما در نهایت به موسیقی بی‌محتوای زیرزمینی روی می‌آورد اما به هنرمند والا مقام آقای شجریان توهین می‌شود.

او بیان اینکه ما بیش از اینکه خاتمی را سیاسی بدانیم او را اهل فرهنگ می‌دانیم ولی او را ممنوع‌التصویر می‌کنند، عنوان کرد: در این شرایط، برخی افراد در تمامی شبکه‌ها که متعلق به ۸۰ میلیون نفر است حضور دارند. البته حل همه مسائل دست آقای روحانی نیست.

این نماینده مجلس یادآور شد: حصر یکسری شخصیت‌های موثر درست نیست. آقای روحانی در شهرها شعار رفع حصر را شنید و گفت خواست شما را اجرا می‌کنیم. آقای روحانی وعده‌هایتان را فراموش نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز