خبرگزاری کار ایران

لاهوتی در گفت‌وگو با ایلنا:

اعضای فراکسیون مستقلین تمایل به حمایت از پزشکیان و مطهری دارند/ قوامی گزینه مستقلین برای نایب رییسی مجلس شد/ اسامی گزینه‌های دبیر و کارپردازان

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۵۳۱

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از انتخاب گزینه‌های این فراکسیون برای انتخابات هیات رییسه در مجمع عمومی امروز خبر داد.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست عصر امروز مجمع عمومی فراکسیون مستقلین ولایی اعلام کرد: نشست مجمع عمومی فراکسیون مستقلین عصر امروز برگزار شد و در نهایت مقرر شد علاوه بر حفظ آقای لاریجانی به عنوان رییس، آقای هادی قوامی را نیز به‌عنوان گزینه این فراکسیون برای کرسی نایب رییسی مجلس معرفی کنیم.

او گفت: در این جلسه همچنین غلامرضا کاتب به‌عنوان گزینه دبیری فراکسیون مستقلین ولایی و رسول خضری و بهروز نعمتی نیز به‌عنوان گزینه‌های این فراکسیون برای کارپردازی هیات رییسه انتخاب شدند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی همچنین خاطرنشان کرد: اکثر اعضای فراکسیون تمایل دارند که از گزینه‌های فراکسیون امید برای نواب رییس یعنی آقایان پزشکیان و مطهری حمایت کنند.

لاهوتی در پایان تصریح کرد: درعین حال در جلسه امروز فراکسیون مستقلین مقرر شد آقای قوامی به‌عنوان گزینه فراکسیون کاندیدای نایب رییسی مجلس شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز