خبرگزاری کار ایران

مرتضی حاجی در گفت‌وگو با ایلنا؛

مردم از حضور در خیابان‌ها برای جشن پیروزی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۱۱۵

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان تهران گفت: از مردم عزیز خواهش می‌کنم از حضور در خیابان‌ها در سطح سواره رو و پیاده رو به این منظور خودداری کرده و پایبندی خود را به قوانین و مقررات جاری کشور که مقرر کرده هر گونه تجمع باید با مجوز قبلی وزارت کشور باشد اعلام کنند و هر تجمعی را موکول کنند به گرفتن مجوز ها برای مکان های مشخص.

مرتضی حاجی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایلنا با بیان اینکه من پیروزی بزرگ ملت را به خودمان و ملت عزیز تبریک می‌گویم گفت:  امیدوارم با همدلی و همراهی و انسجام هرچه بیشتر نیروهای کشور تحت مدیریت رییس جمهور و دولت تدبیر و امید قدم های بزرگی را برای رشد و توسعه کشور برداریم. 

او در خصوص احتمال تجمع امروز هواداران رییس جمهور منتخب در تهران گفت: از آنجا که شنیده شده تعدادی از هواداران عزیز دکتر روحانی امشب هم قصد دارند برای ابراز شادی در خیابان ها حضور داشته باشند و جشن بگیرند من لازم دیدم از این عزیزان ضمن عرض تبریک مجدد خواهش کنم از این حق خودشان بگذرند؛ چرا که تجمع در خیابان ها رفت و آمد اتومبیل ها را مختل کرده و ایجاد مزاحمت برای کسانی می‌کند که نیازمند خدمات امدادی و ضروری اند و خسارت هایی به آنها میرسد که قابل جبران نیست.

رییس شورای ستاد انتخاباتی اصلاحات افزود: از مردم عزیز خواهش می‌کنم از حضور در خیابان ها در سطح سواره رو و پیاده رو به این منظور خودداری کرده و پایبندی خود را به قوانین و مقررات جاری کشور که مقرر کرده هر گونه تجمع باید با مجوز قبلی وزارت کشور باشد اعلام کنند و هر تجمعی را موکول کنند به گرفتن مجوز‌ها برای مکان های مشخص.

او خاطرنشان کرد: این تجمعات درست است برای ابراز شادی از موفقیت ملی حاصله است؛ اما برخی از هموطنان هم هستند که به نامزدهای دیگر رای دادند و چه بسا احساس کنند نوعی انشقاق رخ داده و منجر به دلگیری شود. از این رو ما باید به تاسی از نظر رییس جمهور بنا را بگذاریم بر دست به دست هم دادن تا آینده را بهتر از گذشته بسازیم و هدف های توسعه ای رییس جمهور را محقق کنیم.

مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در تهران تاکید کرد باید لحظه ها را برای انسجام و وحدت از دست ندهیم و من به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در تهران و رییس شورای ستاد انتخاباتی اصلاحات از همه عزیزان  برای این احساسات پاک تشکر می‌کنم و تقاضا می‌کنم به این توصیه عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز