خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمان:

برخی کاندیداها به بافت تاریخی و شاخه درختان هم رحم نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۲۲

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت:تعدادی از نامزدهای شوراها که در تبلیغات خود موجب تخریب فضای عمومی،فرهنگی و تاریخی شده اند به دادسرا احضار و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، دادخدا سالاری افزود: متاسفانه برخی از کسانی که با ثبت نام در انتخابات شوراها مدعی سامان امور شهری هستند و در این زمینه احساس تکلیف کرده‌اند در تبلیغات خود حتی به بافت‌های تاریخی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و حتی شاخه‌های درختان هم رحم نکرده و روی آن پوستر چسبانده و تبلیغات کرده‌اند.

او با انتقاد از این که "برخی‌ نامزدها شاخه‌های درختان را شکسته و یا خمیده کرده و پوسترهای خود را از آن آویزان کرده اند " تاکید کرد: متاسفانه در روند تبلیغات شاهد ناهنجاری‌ها و اعمال غیرقابل قبول از سوی برخی نامزدهای انتخابات شوراها هستیم که حتی موجب آسیب رساندن به بافت‌های تاریخی می‌شود.

سالاری اظهار کرد: به منظور انجام تبلیغات انتخابات شوراها محل‌های خاصی در نظر گرفته شده و در جلسات توجیهی متعدد به کاندیداها اعلام شده که از این محل‌ها استفاده کنند اما باز هم شاهد برخی ناهنجاری‌ها و تخلفات هستیم.

دادستان کرمان تاکید کرد: با متخلفان و هنجارشکنان درتبلیغات انتخابات شوراها برخورد قانونی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز