خبرگزاری کار ایران

اطاعت:

مردم در دور اول انتخابات به تخریب‌های علیه روحانی واکنش نشان می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۹۴۲

استاد دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: مردم آگاه هستند و در مقابل تخریب‌های رقبای روحانی موضع می‌گیرند چون می‌فهمند که این گروه می‌خواهند مردم را عقب‌افتاده نشان دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جواد اطاعت در نشست خبری خود در خصوص بررسی مناظره روز گذشته نامزدها با اشاره به رشد آرای روحانی گفت: روحانی که در سال ۹۲ رای آورد فقط چهار روز حمایت اصلاح‌طلبان را داشت و فردی بود که فقط وعده داده بود.  اما روحانی امروز فردی است که سایه تنش را از کشور برداشته است. در سال ۹۱ در یک نظرسنجی که از مردم شده بود مهم‌ترین دغدغه آنها جنگ، حمله اسرائیل و پرونده هسته‌ای بود. از طرف دیگر تحریم‌ها نیز فشار زیادی به مردم آورده بود و انفعال سیاسی دولت قبل سبب شده بود که در قطعنامه‌های سازمان ملل همه کشورها علیه ایران باشند. اما امروز می‌بینیم که این کشورها از ایران حمایت می‌کنند و صدها تیم اقتصادی در دو سال گذشته برای سرمایه‌گذاری و امکان‌سنجی بازار در بخش‌های مختلف به کشور سفر کرده‌اند.

او ادامه داد: روحانی امروز عملکرد مثبتی داشته و مردم این را می‌بینند و در مقابل نیز تخریب رقبا را مشاهده می‌کنند که چطور یک مورد کوچک را بزرگنمایی می‌کنند. در نهایت مردم آگاه هستند و در مقابل آنها موضع می‌گیرند چون می‌فهمند که این گروه می‌خواهند مردم را عقب‌افتاده نشان دهند. امروز دیگر موضوع پول‌های ترکیه و دکل‌های گمشده نداریم و من فکر می‌کنم در همان دور اول مردم به این تخریب‌ها واکنش نشان دهند و با اکثریت آرا حسن روحانی رئیس جمهور دوازدهم ایران شود.

اطاعت در خصوص آینده اصولگرایی در ایران گفت: مردم در هشت سال دولت احمدی‌نژاد فهمیدند که فاصله ادعا با عملکرد چقدر زیاد است. گروهی که ادعای اصولگرایی داشتند سبب شدند که کشور ۸۰ سال به عقب بازگردد. مردم این را می‌فهمند و آنها دیگر در بین اقشار جامعه جایی نخواهند داشت.

او ادامه داد: امیدوارم آن دسته از اصولگرایانی که دل در گرو مردم و انقلاب دارند زودتر تکلیف خود را مشخص کنند و از این گروه جدا شوند. آنها دیگر حرکتی ایجابی نمی‌کنند بلکه فقط به دنبال تخریب هستند. اگر این گروه از شکست‌هایی که در خرداد ۹۲ و اسفند ۹۴ درس می‌گرفت امروز این رویه تخریبی که از سوی کاندیداهای اصولگرا در مناظره‌ها مشاهده می‌کنیم را در پیش نمی‌گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز