خبرگزاری کار ایران

مازنی به ایلنا خبر داد:

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد ایجاد محدودیت در برگزاری میتینگ‌های دانشجویی را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۸۶

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از مذاکره خود با معاون پارلمانی دانشگاه آزاد درباره شنیده‌ها درخصوص صدور بخشنامه‌ای در راستای اعمال محدودیت در برگزاری میتینگ‌های دانشجویی خبر داد و تاکید کرد که چنین بخشنامه‌ای از سوی این دانشگاه صادر نشده است.

احمد مازنی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به ماجرای عدم برگزاری سخنرانی روز گذشته خود در دانشگاه آزاد شهرکرد، از مذاکره با معاون پارلمانی این دانشگاه خبر داد و گفت: آقای منادی سفیدان معاون پارلمانی دانشگاه آزاد امروز با بنده صحبت کرده و گفتند که چنین بخشنامه‌ای صادر نشده و تاکید کردند هر وقت بخواهید می‌توانید در هر کدام از شعب دانشگاه آزاد سخنرانی کنید.

او گفت: در این مذاکره تاکید شد که حکم قطعی صادر نشده بود و صرفاً گفته بودم بنابر پیگیری‌هایی که به‌منظور علت عدم برگزاری سخنرانی روز گذشته انجام دادم، شنیده شد که دانشگاه آزاد اقدام به صدور بخشنامه‌ای کرده و درصورتی که قرار به برگزاری برنامه یا میتینگ دانشجویی باشد، باید از طریق ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اقدام شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: علاوه بر آن شنیده شد که در جریان انتخابات فقط امکان برگزاری برنامه به شکل مناظره میسر است که آقای منادی تاکید کردند هیچکدام از این دو شایعه صحت نداشته است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس آقای منادی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد هر دو مسئله‌ای که درباره صدور بخشنامه‌ای ازسوی مدیران جدید این دانشگاه مطرح شده بود را تکذیب کردند.

مازنی در پایان تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این‌که بنده نیز گفته بودم شنیده‌ها از این مسئله حکایت دارد و به هیچ عنوان با قطعیت مسئله را مطرح نکرده بودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز