خبرگزاری کار ایران

پژمانفر در تذکر شفاهی مدعی شد:

ممانعت آموزش و پرورش از آموزش قرآن در مراکز پیش‌دبستانی/ اعمال فشار و تهدید به قطع یارانه درصورت رای ندادن به روحانی

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۵۶

یک نماینده اصولگرای عضو جبهه پایداری در مجلس در تذکری به رییس‌جمهور مدعی شد که تهدیدهایی از طرف برخی فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها به مردم روستاها و شهرهای کوچک می‌شود که اگر به روحانی رای ندهند،‌ یارانه و خدمات ارائه شده به آن‌ها قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نصرالله پژمان‌فر در جریان نشست علنی امروز در تذکر شفاهی به رییس‌جمهوری در ادعایی اعلام کرد: تهدیدهایی از طرف برخی فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها به مردم روستاها و شهرهای کوچک می‌شود که اگر به روحانی رای ندهند،‌ یارانه و خدمات ارائه شده به آن‌ها قطع خواهد شد.

او با بیان این‌که عدم ورود به چنین کارهایی حداقل انتظار است، گفت: توقع بی‌طرفی را نداریم چون از ظرفیت‌ها به نفع مردم استفاده نکردیم اما حداقل به این شکل نیز وارد صحنه نشده و از بیت‌المال علیه مصالح مردم استفاده نکنید.

نماینده اصولگرای مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اجازه دهید مردم براساس منطق و شناخت خود گزینه مناسبی که می‌تواند گزینه صحیحی باشد، انتخاب کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم همچنین در تذکری دیگر  خطاب به رییس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش مدعی شد: در ۲۴ اسفندسال گذشته مکاتبه‌ای با وزارت آموزش و پرورش براساس گزارش‌های ارسالی از شهرستان‌های مختلف به کمیسیون فرهنگی داشتم که بنابر آن، براساس توافق سند ۲۰۳۰ بچه‌ها باید تا ۱۰ سالگی تنها با یک زبان آشنا شوند.

نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابر این آموزش قرآن ممنوع شده و بجای آن کلاس‌های روانشناسی و دوره‌های ضمن‌خدمت از سال آینده گذاشته شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش‌ها از سال آینده آموزش روان‌خوانی و حفظ قرآن در پیش‌دبستانی و دبستان‌ها تا سال سوم دبستان ممنوع است. جلوی فعالیت مراکز پیش‌دبستانی که آموزش قرآن می‌دادند را گرفته‌اند که این تحت‌عنوان سند ۲۰۳۰ در کشور انجام شود. ما مکاتبات زیادی برای جلوگیری از آن را انجام دادیم اما اتفاقی نیفتاده است.

پژمان‌فر در تذکر دیگر به رییس‌جمهور نسبت به سخنان اخیر او مبنی بر این‌که برخی می‌خواستند در میان زنان و مردان دیوار بکشند، واکنش نشان داد و گفت: بگویید کدامیک از کاندیداها گفته‌اند که می‌خواهند در خیابان دیوار بکشند؟! چرا فضای جامعه را متشنج می‌کنید؟! بهتر است بجای این حرف‌ها مصلحت کشور را در نظر بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز