خبرگزاری کار ایران

اژه‌ای در پاسخ به ایلنا مطرح کرد؛

اختلاف بین قوه قضاییه و وزارت کشور در مورد رسیدگی به تخلف رسانه‌های وابسته به نهادهای نظامی

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۸۰۹

سخنگوی قوه قضاییه گفت: طبق قانون اگر مطلبی تخلف محسوب شود باید اول باید به رسانه و نشریه مربوطه اعلام کند که اگر توضیح یا اصلاحی لازم است انجام شود و اگر انجام نشد به دادستانی اعلام شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام اژه‌ای در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه رحمانی فضلی اعلام کرده ۶۷ شکایت در مورد تخلف رسانه‌های وابسته به نیروهای نظامی ثبت شده آیا اصلا قرار هست به این تخلفات رسیدگی شود، گفت: من نمی دانم آقای رحمانی فضلی چه گفته است اما در این مورد اختلافی بین وزارت کشور و دادستانی وجود دارد.

او افزود: طبق قانون اگر مطلبی تخلف محسوب شود باید اول باید به رسانه و نشریه مربوطه اعلام کند که اگر توضیح یا اصلاحی لازم است انجام شود و اگر انجام نشد به دادستانی اعلام شود. مواردی وجود دارد که وزارت کشور بدون طی این مسیر پرونده را به دادستانی فرستاده است که این محل اختلاف است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه آخرین وضعیت پرونده املاک شهرداری به کجا رسیده است اعلام کرد: پرونده مربوط به املاک شهرداری در حالت فعلی در مرحله دادسرا قرار دارد و هنوز هیچ حکمی درخصوص این پرونده صادر نشده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز