خبرگزاری کار ایران

سیاوشی:

بهترین دستاورد روحانی برطرف کردن نگاه امنیتی از همه حوزه‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۴۵۷

نماینده مردم تهران تاکید کرد: بالاترین دستاورد روحانی برطرف کردن نگاه امنیتی از همه حوزه‌ها به خصوص عرصه فرهنگ بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، طیبه سیاوشی در نشست پویش اصلاحات گفت: در حوزه فرهنگی و هنری در دولت روحانی گسترش سینما و راه‌اندازی فعالیت‌خانه سینما و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، افزایش برگزاری کنسرت‌ها و افزایش تعداد سالن‌های تئاتر از جمله اقدامات دولت بوده است چنانچه بیش از صد کنسرت فقط در استان لرستان برگزار شده است.

او به افزایش فروش سینما در گیشه اشاره کرد و گفت: حرمت و تکریم اهالی هنر یکی از دستاوردهای مهم دولت روحانی است، طی این سال‌ها تلاش برای تولید محصولات فرهنگی بیشتر بوده و‌ هنرمندان کمتر از گذشته با موانع دست و پاگیر مواجه هستند.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه در این دولت هنرمندان از اختیار عمل بیشتری برای تولید برخوردی هستند، گفت: هنرمندان تعطیلی خانه سینما را فراموش نکرده‌اند. واگذاری عرصه فرهنگ و‌ هنر به اصل آن در دولت یازدهم مورد توجه قرار گرفته است. در حوزه مطبوعات نیز با افزایش فضای مجازی شادابی جامعه افزایش پیدا کرده است.

او در پایان تاکید کرد: بالاترین دستاورد روحانی برطرف کردن نگاه امنیتی از همه حوزه‌ها به خصوص عرصه فرهنگ بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز