خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

مردم نشان دادند به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۴۳

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم ایران در پایش‌های مختلف نشان دادند که به هویت ملی و دینی‌شان و علاقمندی شان به نظام و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسحاق جهانگیری در پاسخ به این سوال که برای حفظ و تقویت اجتماعی نخبگان و پیوند آنها با مراکز علمی و صنعتی چه برنامه‌ای دارید، گفت: به فضل الهی مردم ایران در پایش‌های مختلف نشان دادند که به هویت ملی و دینی‌شان و علاقمندی شان به نظام و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه خوشبختانه امروز کشورمان از نظر دانش در رتبه بالایی قرار دارند، گفت: نخبگان در همه جا حضور دارند و نهادهای مختلفی از جمله معاونت علمی ریاست جمهوری مسئولیت شناسایی نخبگان و استفاده از آنها را در بخش‌های مختلف دارد.

او ادامه داد: امروز تکیه‌گاه ما برای حل مشکلات، نخبگان هستند و دو مجمع بین المللی رتبه علمی ایران را در منطقه و در دنیا اعلام کردند خوشبختانه ایران در رتبه بسیار خوبی قرار دارد.

جهانگیری با بیان اینکه مهم این است که ارتباط بین دانشگاه و صنعت و ارتباط بین دانشگاه و مرکز تولیدی برقرار شود اظهار داشت: برای این پیوند راهکارهای عملیاتی یافتیم و اگر به صورت جدی  در مراکز پژوهشی از این راهکارها استفاده شود در افزایش توانمندی نخبگان بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز