خبرگزاری کار ایران

بازتاب آغاز ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در رسانه‌های بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۶۹

رسانه‌های بین‌المللی از آغاز ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ایران خبر داده و به تحلیل این رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های بین‌المللی خبر آغاز ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را منتشر کردند.

«بلومبرگ» در گزارشی از آغاز ثبت‌نام‌ها خبر داد. بلومبرگ این گزارش را با تیتر «نامزد‌های ریاست‌جمهوری ثبت‌نام می‌کنند و روحانی به پیروزی مجدد می‌اندیشد.» آغاز کرد.

پایگاه خبری بلومبرگ نوشت: «ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ایران که قرار است ماه آینده برگزار شود، آغاز شد. این انتخابات زمان مناسبی برای ارزیابی میزان موفقیت و یا شکست سیاست‌های روحانی در ارتباط با دنیای غرب، خواهد بود.»

این پایگاه خبری افزود: «تا اواسط امروز -سه‌شنبه- بیش از ۷۰ نفر برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ثبت‌نام کرده‌اند.»

«فورین پالیسی» نیز خبر آغاز ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را با تحلیل رقابت احتمالی «سید ابراهیم رئیسی» رییس آستان قدس رضوی و «حسن روحانی» رییس‌جمهوری ایران،‌ منتشر کرد.

این رسانه با اشاره به بیانیه رییسی در رابطه با نامزدی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری، اعلام کرد روحانی برای انتخاب مجدد یک رقیب جدی از اصول‌گرایان پیش روی خود می‌بیند.

«نیویورک دیلی»،‌ «ای‌بی‌سی نیوز»، «فاکس نیوز» و دیگر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری بین‌المللی نیز از آغاز ثبت‌نام نامزد‌های انتخایات ریاست‌جمهوری ایران خبر دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز