خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات کشور:

کمیته امنیت انتخابات بدون هیچ تعارفی مسائل را رصد می‌کند/ برخی مطالب نامزدها به نفع امنیت کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۲۶

رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه برخی حرف‌ها پایه‌های انقلاب و امنیت کشور را مورد هدف قرار می‌دهد، گفت:‌ افرادی که پا به عرصه انتخابات می‌گذارند مراقب باشند با اقدامات خود موجب آسیب امنیت ملی کشور نشوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغراحمدی در جمع خبرنگاران درباره اظهارات برخی از نامزدها برای جلب توجه و عبور از خطوط قرمرز گفت:  برخی حرف‌ها تحت عنوان ارائه آمار و یا برخی مطالب و تخریب برخی قضایا، پایه‌های انقلاب و امنیت کشور را مورد هدف قرار می‌دهد که این اتفاقات به نفع کشور ما نیست. 

رییس ستاد انتخابات کشور از تشکیل کمیته امنیت انتخابات در شورای امنیت کشور خبرداد و گفت: این کمیته بدون هیچ تعارفی مسائل را رصد می‌کند. وظیفه ما این است که همه ابعاد انتخابات از جمله تامین امنیت انتخابات را اجرا کنیم. اگر با مسائلی روبرو شویم حتما تذکر و به مراجع ذیربط گرازش می دهیم.

معاون وزیر کشور گفت: به بزرگانی که به این عرصه پا گذاشته و می‌گذارند توصیه می‌کنم یادشان و یادمان باشد که این کشور برپایه خون شهدای عزیز ادامه یافته و ان شالله به این موارد دقت کنیم و مراقب باشیم با اقدامات خود موجب آسیب امنیت ملی کشور نشویم.

او در پایان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه باید دقت کنیم تا مّر قانون، سلامت و نشاط انتخابات را  بویژه امنیت را در این کشور تامین کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز