خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های کرمان خبر داد؛

اعزام ۲هزار و ۳۵۶ نفر از مددجویان زندان‌های استان کرمان به مرخصی ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۰۷

مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان ضمن تبریک سال جدید گفت : در راستای حقوق شهروندی و همچنین کرامت انسانی با توجه به بخشنامه ریاست قوه قضائیه مبنی بر اعزام مددجویان واجد شرایط به مرخصی ایام نوروز تعداد ۲۳۵۶ نفر از مددجویان زندانهای استان کرمان به مرخصی اعزام گردیدند.

به گزارش ایلنا،مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان ضمن تبریک سال جدید گفت: در راستای حقوق شهروندی و همچنین کرامت انسانی با توجه به بخشنامه ریاست قوه قضائیه مبنی بر اعزام مددجویان واجد شرایط به مرخصی ایام نوروز تعداد ۲۳۵۶ نفر از مددجویان زندانهای استان کرمان به مرخصی اعزام گردیدند.

رمضان امیری بیان داشت : حضور مددجویان در کنار خانواده نیز ، نقش بسزایی در تحکیم و استحکام روابط خانوادگی آنان دارد و باعث جلوگیری از هر گونه بزهکاری خواهد شد.

او با بیان اینکه آسیب های اجتماعی فراوانی خانواده زندانیان را تهدید می کند گفت: حضور زندانی در کنار خانواده می تواند از بروز این معضلات جلوگیری کند.

مدیر کل زندانها تاکید کرد :خوشبختانه با رویکرد اصلاحی وتربیتی که مد نظر سازمان است یکی از مواردی که می تواند گره از کار مددجویان را بازکند همین مناسبت های ملی، مذهبی است که با عنایت مقام معظم رهبری و مسئولین قضائی اعزام به مرخصی، بخش کوچکی از مشکلات مددجویان و خانواده آنان را مرتفع می کند .

او ابراز امیدواری کرد : با توجه به عفو که به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه و با موافقت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ابلاغ گردیده امیدواریم که شاهد کاهش جمعیت کیفری زندانها باشیم و آمار مددجویانی که عفو شامل آنها می گردد متعابقاً اعلام می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز