خبرگزاری کار ایران

خاتمی در حاشیه اجلاسیه خبرگان رهبری:

مردم در اردیبهشت ۹۶ حماسه دیگری می‌آفرینند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۲۸۱

سخنگوی هیات‌رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ما مراقب هستند و در انتخابات اردیبهشت ۹۶ حماسه دیگری خواهند آفرید.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سیداحمد خاتمی سخنگوی هیات‌رییسه مجلس خبرگان رهبری در حاشیه دومین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان، گفت: آنچه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، حضور باشکوه مردم در انتخابات است.

وی افزود: در بیانیه پایانی این اجلاس، قطعا بندی خواهد آمد که مردم ما مراقب هستند و در انتخابات اردیبهشت ۹۶ حماسه دیگری خواهند آفرید.

سخنگوی هیات‌رایسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: معیشت، مسائل خارجی و توطئه‌های آمریکا و مسئله «آشتی ملی» که از این واژه سوءاستفاده می‌شود، از دیگر بندهایی است که در بیانیه پایانی به آنها اشاره خواهد شد.

آیت‌الله خاتمی افزود: قبل از گزارش سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) درباره اقتصاد مقاومتی، کمیته بیانیه پایانی دومین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: تقی‌پور عضو شورای عالی فضای مجازی، فردا درباره فضای مجازی «فرصت‌ها و بحران‌ها» گزارشی در اجلاس ارائه خواهد کرد.

سخنگوی هیات‌رییسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه فضای مجازی یک ظرف است،گفت: اگر در این ظرف مطالب مایه رشد ریخته شود، فرصت می‌شود و اگر از این ظرف سوءاستفاده شود، بحران ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز