خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:

باید در زمینه تولید علم بومی تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۰۸

وزیر دفاع گفت: نگاهمان در تولید علم یک نگاه بومی است تا دشمنان نتوانند برای ما تصمیم بگیرند و ما را از اقدام و عمل باز دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش بهره‌وری در بخش دفاعی در جمع خبرنگاران گفت: به طور عمومی وقتی صحبت از بهره‌وری را مطرح می‌کنیم به این معنا است که واحدهایی را که در اختیار داریم چگونه مصرف کنیم برای اینکه بیشترین خروجی را از آنها به دست بیاوریم.

او در ادامه با بیان اینکه در بخش دفاع آن چه محصول همه عناصر است در بحث تامین امنیت و دفاع ملی معنا پیدا می‌کند، گفت:‌ این امر باید در سطوح مختلف باشد که اعتماد را به وجود بیاورد و از طرف دیگر کسانی که تهدیدکننده امنیت هستند بپذیرند که نمی‌توان مخل آن شد. هر سازمانی با محدودیت‌های مالی مواجه است لذا باید از منابع به گونه‌ای استفاده کنیم که بیشترین نتیجه را به دست بیاوریم.

وزیر دفاع تاکید کرد:‌ در نیروهای مسلح به دلیل وجود عناصر فرماندهی، یک اراده قوی وجود دارد و وضعیت متفاوتی نسبت به بقیه سازمان‌ها دارند.

او در ادامه افزود: امروز بحث تولید، آموزش و به کارگیری پیوسته این کارها در فعالیت‌های دفاعی مطرح است.

دهقان با اشاره به اینکه ما در بحث تولید و آموزش جدی هستیم، عنوان کرد: این گونه نیست که نیروهای مسلح سلاحی را تولید کنند و بعد آن را رها کنند بلکه افرادی که آن را به کار می‌گیرند آموزش می‌بینند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود به صادرات علم اشاره کرد و گفت: نگاهمان در تولید علم یک نگاه بومی است تا دشمنان نتوانند برای ما تصمیم بگیرند و ما را از اقدام و عمل باز دارند.

او خاطرنشان کرد: به طور طبیعی باید در تولید علم بومی تلاش کنیم و در تولید دانش و فناوری ورود کنیم.

دهقان در خاتمه گفت: ما در تولید علم مشتریان خوبی داریم که در محصولات ما را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز