خبرگزاری کار ایران

حشمتیان خبر داد؛

همایش خانه احزاب ۷ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود/راه‌اندازی دفاتر استانی در ۵ استان

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۴۱۵

رییس خانه احزاب گفت: همایش خانه احزاب ۷ اردیبهشت سال ۹۶ با موضوع انتخابات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قدرتعلی حشمتیان در جلسه خانه احزاب گفت: همایش خانه احزاب ۷ اردیبهشت سال ۹۶ با موضوع انتخابات برگزار می‌شود.

او افزود: مصوب شده است دفاتر استانی خانه احزاب راه‌اندازی شود که در ۵ استان خانه احزاب راه اندازی شده است. استدعا داریم دولت و مجلس احزاب را حمایت کنند.

رییس خانه احزاب ایران با اشاره به تعطیلی خانه احزاب  در دوره احمدی‌نژاد گفت: ساختمان خانه احزاب که از سوی وزیر کشور در اختیار ما قرار گرفت، امکان تجهیزش وجود ندارد. یارانه را هم آقای نوبخت در بودجه نیاورده بودند و نمایندگان در تلاش در این زمینه هستند. خواستار پیگیری‌های لازم در خصوص یارانه خانه احزاب هستیم.

 او افزود: خانه احزاب مکانی برای اشتیاق مردم است و احزاب برای مردم رشد کرده‌اند و بی‌توجهی به احزاب بی‌احترامی به مردم است.

حشمتیان گفت: استدعای ما این است که دولت و قوه قضاییه نیز ما را یاری کنند تا در راستای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری پیش برویم.

طی رای‌گیری در جلسه خانه احزاب تاریخ تشکیل جلسه بعدی  ۲۱ فروردین معین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز