خبرگزاری کار ایران

عارف در دیدار نمایندگان با سیدمحمد خاتمی:

مجلس را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم/ با گفت‌وگو می‌توانیم بسیاری از چالش‌ها را حل کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۳۴۴

جمعی از نمایندگان مجلس در سالگرد حماسه هفتم اسفند با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این دیدار محمدرضا عارف  طی سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه و با گرامی داشت حماسه هفتم اسفند به نقش آفرینی بزرگان از جمله آقای خاتمی در شکل گیری این حماسه اشاره کرد و گفت: برای اصلاح طلبان مشارکت گسترده مردم در انتخابات یک اصل مهم است و تجربه نشان داده است که هر زمان زمینه حضور سلایق مختلف در انتخابات فراهم شود مشارکت مردم چشم گیر خواهد بود و این مشارکت باعث ارتقا و کارآمدی نظام می‌شود.

رییس فراکسیون امید به تأثیر گذاری فراکسیون متبوع خود در مجلس اشاره کرد و گفت:فراکسیون امید به عنوان یکی از فراکسیون‌های محوری و تأثیر گذار در مجلس بعد از عبور از  برخی فراز و نشیب‌ها اکنون انسجام و هماهنگی خوبی بین اعضای آن وجود دارد که نتیجه این انجسام و همدلی در رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت و نیز در جریان استیضاح وزیر راه و شهرسازی مشاهده شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تاکید کرد:در داخل مجلس با دوستان اصولگرا تعامل خوبی داریم و تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های خوبی که در داخل مجلس وجود دارد، مجلس را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم چرا که معتقدیم با گفت وگو و همدلی و وفاق می‌توانیم بسیاری از چالش‌ها را حل کنیم.

در ادامه برخی از نمایندگان از جمله سرکار خانم سعیدی، آقایان کواکبیان، حسین زاده، مازنی، حضرتی، نعمتی، عثمانی، وکیلی و مطهری به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بر ضرورت همدلی و وفاق برای حل برخی چالش‌ها و معضلات و رفع برخی محدودیت‌ها تاکید کردند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز