خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری مطرح شد؛

انتقاد کواکبیان از تفسیر برخی رسانه‌ها نسبت به طرح تامین امنیت مراسم‌های رسمی/ تاکید لاریجانی به قرارگرفتن طرح در دستور

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۵۸

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری نسبت به در دستور قرار نگرفتن طرح دوفوریتی تامین امنیت مراسم رسمی، عرفی و معمولی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل ۱۶۵ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام کرد: طرح دو فوریتی به‌منظور تامین امنیت مراسم تهیه شده ولی برخی رسانه‌هایی که خودشان ضد آزادی اجتماعات هستند، این طرح را به گونه‌ای دیگر تفسیر کردند.

او با بیان این‌که مفهوم این طرح با آن‌چه رسانه‌ها مطرح کردند، متفاوت است، گفت: مقام مظعم رهبری فرمودند که اجتماعاتی که قانونd هستند باید بدون ایجاد منع برگزار شوkد اما می‌بینیم برخی عناصر خودسر این مراسم را برهم می‌زنند.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید ضمن درخواست از هیات رییسه به‌منظور قرار دادن فوری این طرح در دستور کار مجلس، اعلام کرد: در تفسیری که این رسانه‌ها از طرح دوفوریتی تامین امنیت مراسم عرفی، رسمی و معمولی ارائه می‌کنند، می‌گویند چون مراسم سخنرانی اصلاح‌طلبان برهم خورده، اقدام به تهیه چنین طرحی کرده‌اند و این درحالی است که بسیاری از امضاءکنندگان این طرح غیراصلاح‌طلبان هستند.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر کواکبیان گفت: چنین چیزی نیست و هیات رییسه این طرح را از دستور خارج نکرده است اما چون باید لایحه بودجه سال آینده و همچنین طرح استیضاح را بررسی کنیم، برای اولویت‌ها رای‌گیری کردیم.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد که طرح دوفوریتی تامین امنیت مراسم رسمی، عرفی و معمولی به‌زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز