خبرگزاری کار ایران

روز چهارشنبه؛

روحانی به عمان و کویت سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۱۵

رئیس جمهور برای سفری یک روزه فردا به کشورهای عمان و کویت سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه برای سفری یک روزه و به دعوت رسمی پادشاه عمان و امیر کویت، به این کشورها سفر می‌کند.

در همین راستا، پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح چهارشنبه و به دعوت رسمی سلطان قابوس پادشاه عمان به مسقط پایتخت این کشور سفر می‌کند.

او ادامه داد: استقبال رسمی سلطان قابوس از رئیس جمهور کشورمان، ملاقات خصوصی و مذاکرات هیات‌های عالیرتبه دو کشور از مهمترین برنامه‌‌های سفر رسمی و کوتاه روحانی به عمان است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور در ادامه این سفر، بعدازظهر چهارشنبه و به دعوت رسمی امیر کویت، مسقط را به مقصد کویت ترک خواهد کرد، اظهار داشت: استقبال رسمی توسط امیر کویت، مذاکره خصوصی، مذاکرات هیات‌های دو کشور و نیز دیدار با نخست‌وزیر از مهمترین برنامه‌های سفر روحانی و هیات همراه به کویت است.

به گفته اسماعیلی رئیس‌جمهور کشورمان را در این سفر چند نفر از وزرا و مشاوران رئیس جمهور و همچنین نمایندگانی از بخش خصوصی کشورمان همراهی می‌کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور افزود: بر این اساس، بررسی راهکارهای توسعه هرچه بیشتر روابط دوجانبه در بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین بررسی مسائل منطقه‌ای از مهمترین محورهای سفر روحانی به کشورهای عمان و کویت است و رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه به میهن اسلامی باز خواهد گشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز