خبرگزاری کار ایران

محمد شریعتمداری مطرح کرد:

ناوگان ایمن هوایی از نیازهای مهم کشور بود / دسترسی ٨٥ درصدی به گاز در دولت یازدهم

کد خبر : ۴۵۸۹۸۹

معاون اجرایی رییس‌جمهوری گفت: ناوگان ایمن هوایی از نیازهای مهم کشور بود.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری امروز در بازدید از نخستین نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی پیشران توسعه افزود: ما در حال عبور از چالش‌های بزرگ همچون رشد منفی اقتصادی، بی‌ثباتی اقتصادی و اشتغال در کشور هستیم.

شریعتمداری ادامه داد: در سال ۱۳٩٢، مجموع نیروی کار شاغل ٢٠ میلیون و ٤٠٠ هزار نفر بود؛ در حالیکه میزان ورودی بازار کار در هر سال به یک‌میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می‌رسید. اکنون با سرمایه‌گذاری در بخش‌های گوناگون میزان اشتغال در کشور در یک‌سال گذشته به ٧٠٠ هزار نفر رسیده است. دولت تدبیر و امید تلاش کرده فضای داخل و خارج را آرام نگه دارد.

معاون اجرایی رییس‌جمهوری شتاب طرح‌های زیربنایی در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی و هوایی را قابل ملاحظه توصیف و اضافه کرد: ناوگان ایمن هوایی یکی از نیازهای مهم کشور بود که بدون هزینه از منابع ملی فراهم شد و اکنون نیاز کشور در این زمینه به میزان زیادی مرتفع شده است.

وی افزود: امروز طرح‌های اقتصادی در سایه سیاست‌گذاری‌های کلان در بخش اقتصاد مقاومتی، به‌کارگیری نیروی انسانی و توان داخلی و برقراری ارتباط با دنیای خارج با شتاب بیشتری نسبت به گذشته به فعالیت ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز