خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در مسجد فلاح:

به تاریخ و عظمت‌های ایران افتخار می‌کنم/ نگران آینده انقلاب و کشور نیستم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۸۹۱

رئیس دولت‌های نهم و دهم تاکید کرد: افتخار ملت ایران این است که هرجا حق را دید، آن را پذیرفت و با ظلم مبارزه کرد. ایران همواره برای نشر علم و آگاهی بزرگترین کارها را انجام داده و بهترین آثار را به جهان عرضه کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود احمدی‌نژاد امشب در مسجد جامع ابوذر طی سخنانی گفت: با همه وجود، دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن را به شما مردم عزیز و ملت بزرگ ایران و همه ملت‌ها و مستضعفان تبریک می‌گویم. 

او با بیان اینکه خدا را شاکرم توفیق حضور در میان مردمانی که از پیشگامان انقلاب عظیم الهی ملت ایران بودند و هزاران شهید، آزاده و جانباز تقدیم کرده‌اند و امروز نیز تمام قد برای تحقق آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند هستم، اظهار داشت: مسجد ابوذر از دیرباز از کانون‌های اصلی جوشش و ترویج اندیشه و عمل و روحیه انقلابی و منادی وحدت و همدلی بوده است.

ملت ایران در ایجاد تمدن و تولید علم و انسانیت، بالاترین انسان‌ها را به بشریت تقدیم کرده است

رئیس دولت قبل ادامه داد: در همین مسجد و در سال 1360 توطئه عده‌ای فریب‌خورده و بددل و منافق برای ترور مقام معظم رهبری به وسیله انفجار بمب گرچه آسیب زد ولی به فضل الهی به مقصد نرسید و لکه ننگی بر دامان آنان و اربابان بدنامشان شد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مگر می‌شود در شب 22 بهمن و در بین مردمی انقلابی به غیر از انقلاب سخن گفت، تصریح کرد: همواره باید از انقلاب و آرمان‌های بلند و انسانی و الهی آن و موانع ساخته شیطان و شیطانیان و مستکبران و برخی عناصر دنیاپرست، خودخواه و راه آینده انقلاب سخن گفت. باید از ریشه‌های چند هزار ساله خداجویی، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی ملت ایران و فداکاری‌ها و مجاهدت‌های بی‌نظیر آنها در عرصه‌ها و ادوار گوناگون به خصوص در نیم قرن اخیر سخن گفت.

او با بیان اینکه ملت ایران ملتی است که همواره به دنبال ارزش‌های الهی و انسانی و راه انبیا و صالحان و پاکان بوده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران، ملتی است که حق را در هر کجا یافته، بی‌درنگ آن را پذیرفته و در راه استقرار آن تلاش و جانفشانی کرده است.

رئیس جمهور سابق کشورمان افزود: ملت ایران در ایجاد تمدن و تولید علم و نشر فرهنگ و اندیشه و انسانیت، بالاترین انسان‌ها و بزرگان و آثار ماندگار را به بشریت تقدیم کرده است. 

امام، مردی منادی حق و آزادی و عدالت است

احمدی‌نژاد با اشاره به حضرت امام خمینی ابراز داشت: امام، مردی منادی حق و آزادی و عدالت و ترجمان حرف دل و آرزوهای تاریخی ملت ایران و همه مستضعفان و عدالت‌طلبان و آزادی‌خواهان است. مردی که پرچمدار نجات بشریت از سلطه مستکبران و فرعونیان و خودپرستان بود و هست.

او اضافه کرد: باید از شهیدان و جانبازان و آزادگان و ایثارگران سخن گفت. آنان که با عشقی خدایی و با شوری حسینی و با آرمانی علوی و مهدوی همه وجود خود را فدای ملت و راه پاک او و یاری امام کردند. باید از دستاوردهای عظیم و کم نظیر ملت از یک سو و توطئه ‌ها و دشمنی‌ها و بدخواهی‌ها و بدعمل کردن‌ها و خودپرستی‌های عده‌ای و دشمنی‌های گسترده و کم‌نظیر مستبکران سخن گفت.

رئیس دولت قبل با بیان اینکه باید از ولی خدا و هادی و حامی و یاور یگانه ملت ایران و همه ملت‌ها، امام عصر (عج) که بالاترین و ارزشمندترین هدیه خداوند به بشریت و انگیزه و امید انسان‌ها برای تلاش و حرکت و زندگی است، سخن گفت، یادآور شد: باید مثل دو برادر و دو دوست وفادار و قدیمی که در مسیر پر پیچ و خم و پرمشکل قله‌هایی بزرگ سرشار از امید و انگیزه از یک سو و دلی پرغصه از جفاها و دنیا‌پرستی‌های عده‌ای که انتظار دیگری از آنها می‌رفت، از دیگر سو، یکدیگر را ملاقات می‌کنند و می‌خواهند در زمانی کوتاه همه حرف خود را منتقل کنند، به نجوا پرداخت.

انقلاب استمرار حرکت انبیا الهی است

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه انقلاب استمرار حرکت انبیا الهی و تداوم حرکت تاریخی ملت ایران برای رسیدن به اهداف بلند و الهی و انسانی یعنی استقرار توحید و آزادی و عدالت است، بیان کرد: این انقلاب محصول فداکاری‌ها و جانفشانی‌های بی‌نظیر ملت است که با رهبری یک مرد الهی از جنس و دل همه ملت برپا شده است.

انقلاب کینه‌ورزی و خودخواهی یک قشر، گروه یا حزب نبوده و نیست

او با بیان اینکه حرکت تاریخ‌ساز ملت از عمق جان و محصول تحول روحی و کمال جویی اوست، گفت: انقلاب یک حرکت تاریخی و آینده‌ساز است. انقلاب یک امر لحظه‌ای و مقطعی یا برآمده از زیاده‌طلبی یا کینه‌ورزی و خودخواهی یک قشر، گروه یا حزب نبوده و نیست. اگر حرکت ملت از روی کینه‌ورزی نسبت به حاکمان قبلی بود، در مقابل گلوله، گل هدیه نمی‌کرد یا به اسیر جنگی دشمن متجاوز که اسلحه‌اش خالی شده است، لطف نمی‌کرد و دست دوستی به سوی منطقه دراز نمی‌کرد.

هیچ گروه و دسته‌ای حق ندارد خود را مالک انقلاب یا دارای حقی برتر بداند

رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه اگر حرکت ملت از روی زیاده‌خواهی بود، پرچم یاری دیگر ملت‌ها و نجات آنان از ظلم و ستم را برنمی‌افراشت و در این راه فداکاری نمی‌کرد، اظهار داشت: انقلاب محصول اراده و عمل یک فرد، گروه یا حزب نیست. هیچ کس و گروه و دسته‌ای حق ندارد خود را مالک انقلاب یا دارای حقی برتر بداند.  

هیچ کسی حقی بالاتر از ملت ندارد

احمدی‌نژاد با بیان اینکه هیچ کسی حقی بالاتر از ملت ندارد، تصریح کرد: اول و وسط و آخر کشور و انقلاب متعلق به مردم است و باید در خدمت مردم و خواست مردم باشد. این بنده کوچک هم افتخار می‌کنم که جزیی از ملت ایران و قطره‌ای از این اقیانوس زلال و عظیم هستم. 

با صدای بلند و با افتخار می‌گویم که یک ایرانی هستم 

او با بیان اینکه با صدای بلند و با افتخار می‌گویم که یک ایرانی هستم و به تاریخ و عظمت‌های ملت افتخار می‌کنم، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که خادم و نوکر ملت بزرگ و انقلابی ایران هستم و خدا شاهد است که این را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

عده زیادی زیر فشارها آسیب جدی دیده‌اند

رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه نگران انقلاب و آینده کشور نیستم، ابراز داشت: فقط دو موضوع دل انسان را می‌رنجاند؛ اول، فشار بی‌نظیری است که از جهات گوناگون اقتصادی، سیاسی و روحی و روانی و تبلیغی علیه ملت مظلوم ایران وارد می‌شود. عده زیادی زیر این فشار آسیب جدی و بعضا جبران‌ناپذیر دیده‌اند یا در مرز آن قرار گرفته‌اند. 

شیطان به همه عوامل خود را از داخل و خارج فراخوان داده است

احمدی‌نژاد با بیان اینکه شیطان به همه عوامل خود را از داخل و خارج فراخوان داده و با تمام توان مشغول است تا به وسیله فشارهای طاقت‌فرسا، امید و اراده و روحیه ملت را در هم بشکند، یادآور شد: به خبرها نگاه کنید. همه یا اکثر آنها منفی و یاس‌آفرین و مانند خنجری به قلب و دل ملت است. سیر خودخواهی و دنیاطلبی و برتری‌جویی استفاده شود. 

همه ما باید فدای این ملت و راه و آرمان‌های او بشویم

او مسئله دوم را مشاهده مسابقه عده‌ای برای خودخواهی و دنیاطلبی و فراموشی آرمان‌ها و وظایف انقلابی در برابر ملت عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب آمد و فرصتی بی‌نظیر برای کمال انسان، خدمتگزاری و فداکاری را برای همگان فراهم آورد. بزرگترین خسارت و البته خیانت این است که این فرصت خدادادی که ملت فراهم کرده است، در مسیر عکس آن صرف شود.

رئیس دولت نهم و دهم با بیان اینکه بزرگترین ناجوانمردی آن است که از فرصتی که ملت با فداکاری ایجاد کرده است در مسیر خودخواهی و دنیاطلبی و برتری‌جویی استفاده شود، گفت: مگر می‌شود کسی بویی از انسانیت و انقلاب برده باشد و در برابر مشکلات مردم و فشارهای گوناگون و کمرشکن بی‌تفاوت باشد یا بدتر از آن در پی منافع شخصی و گروهی و سوءاستفاده از شرایط به  نفع خود و گروهش باشد؟

احمدی‌نژاد تاکید کرد: همه ما باید فدای این ملت و راه و آرمان‌های او بشویم. این بالاترین افتخار و کمال و موجب رستگاری و رضایت خداوند است.

ملت ایران امروز آگاه‌تر، انقلابی‌تر و مصمم‌تر از سال 1357 است

او با بیان اینکه در مسیر تاریخی یک ملت ممکن است گردنه‌ها و مشکلات و موانع بزرگی از بیرون و درون ایجاد شود و به طور مقطعی شرایط را خیلی سخت و دشوار کند، تصریح کرد: هوشمندان می‌دانند که امروز جوهره خاص و سخن ملت ایران همان آرمان‌های انقلاب است. ملت ایران امروز آگاه‌تر، انقلابی‌تر و مصمم‌تر از سال 1357 است. تا زمانی که خدا هست، امام زمان هست و ملت هست، انقلاب عظیم ملت جریان دارد.

انقلاب هرگز شکست نخواهد خورد و از بین نمی‌رود 

رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه به فضل الهی ملت ایران حوادث و سختی‌ها و تلخی‌ها را هرچه بزرگ باشد پشت سر خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: انقلاب هرگز شکست نخواهد خورد و از بین نمی‌رود بلکه آنان که از ملت جدا شدند، جفا کردند یا در مقابل انقلاب قرار گرفتند، از پیش پای ملت برداشته خواهند شد.

افراد و جریانات ناسازگار با ملت، خواهند رفت

احمدی نژاد با بیان اینکه به فضل الهی دامان پاک ملت از وجود آلودگی‌های گوناگون تحمیلی تطهیر خواهد شد، ابراز داشت: افراد و جریانات ناسازگار با ملت، خواهند رفت ولی ملت و انقلاب خواهند ماند. مستکبران و دشمنان ملت و جفاکاران و بدخواهان خیال خام دارند. آنان هرگز به آرزوی خود برای درهم شکستن ملت نخواهند رسید و آن را به گور خواهند برد.

شمارش معکوس فروپاشی سلطه شیطانی آمریکا آغاز شده است

او با بیان اینکه به لطف خدا، کوس رسوایی مستکبران و صهیونیسم جهانی و در راس آنان حکومت ضدمردمی آمریکا به صدا درآمده و شمارش معکوس فروپاشی سلطه شیطانی آنان آغاز شده است، عنوان کرد: به لطف خدا دنباله‌های شیطانی و خودپرستان از چشم ملت افتاده و رسوا شده‌اند. آنان آب در هاون می‌کوبند و آینده‌ای در این سرزمین الهی ندارند.

رئیس دولت سابق با عنوان اینکه آینده از آن ملت و اراده‌های ایمانی و پرصلابت جوانان این مرز و بوم است، یادآور شد: آینده بسیار روشن و امیدبخش است چراکه ملت هست و خواهد بود. افراد و حوادث می‌آیند و می‌روند ولی رودخانه زلال ملت بوده است و خواهد بود و به اقیانوس خواهد پیوست. 

 

 

 

به تاریخ و عظمت‌های ایران افتخار می‌کنم/ نگران آینده انقلاب و کشور نیستم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز