خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

حجم خدمات دولت یازدهم حاکی از مدیریت جهادی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۸۵۶

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دولت عرصه خدمت را بدون منت و هیاهو گشوده است گفت: دولت با وجود مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه و کاهش درآمدها خدمت به مردم را اساس برنامه های خود قرار داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی روز شنبه (۱۶بهمن ۹۵) در آیین بهره‌برداری از ۹۴۴ طرح گازرسانی به شهرها و روستاهای استان فارس در شیراز افزود: با وجود مشکلات فرارو، حجم خدمات صورت گرفته در دولت بسیار گسترده است و حاکی از مدیریت جهادی است که همواره مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولان در مسیر رشد و اعتلای کشور بوده است.

وی با بیان این که نعمت‌هایی که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته است بی‌شمار است، گفت: در عرصه معنوی، خداوند نعمت استقلال، اتکا به اراده ملی و حفظ عزت و سربلندی و اقتدار خود، نعمت رهبری هوشمند و شایسته و نعمت رییس‌جمهوری خردمند و عاقل را به ما ارزانی داشته است.

وزیر اطلاعات گفت: خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم و خدمت به مردم زجر کشیده و محرومان جامعه یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب و آرزوهای امام انقلابی و رهبر عزیزمان بوده و هست.

علوی با اشاره به بهره برداری از  ۹۴۴ طرح گازرسانی در این آیین گفت: دست اندرکاران امور که برای برخورداری روستاهای استان فارس از نعمت گاز طبیعی در فصل سرد سال تلاش کردند و لبخند رضایت را بر لبان آنها نشاندند باید به یاد داشته باشند که رضایت مردم محروم و زجر کشیده نمادی از رضایت خداوند متعال از انسان ها است.

نماینده دولت تدبیر و امید گفت: استان فارس در گاز رسانی به شهرها و روستاها گوی سبقت را از دیگر استان‌ها ربوده است، خدمتی که در سه سال گذشته در استان فارس در حوزه گازرسانی انجام شده است، همسنگ خدمتی است که در ۵۰ سال قبل به استان فارس شده است .

وی افزود: قدردان همه تلاشگران در عرصه خدمت به مردم در دولت یازدهم و دولت‌های گذشته هستیم.

علوی با اشاره به حضور مردم در عرصه های مختلف در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: هر زمان نوبت نقش آفرینی مردم بود به راستی سنگ تمام گذاشتند و آنها شایستگی این را دارند که در خدمت به آنان سنگ تمام گذاشته شود .

وزیر اطلاعات اظهار کرد: در فضای ثبات و امنیت کشور که با مجاهدت سربازان گمنام و همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به وجود آمده است، ایران اسلامی از امنیت بی بدیلی در منطقه ای پرآشوب که از هر سو و نقطه آن صدای انفجار به گوش می رسد برخوردار است و امیدوار هستیم که این بستر فراهم شده در حوزه امنیت، زمینه رشد، توسعه و بالندگی جامعه را در ابعاد مختلف فراهم کند .

در این آیین، ۹۴۴ پروژه گازرسانی در استان فارس با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این طرح‌ها و احداث ۱۰ خط انتقال، ۱۰ شهر، ۶۸۹ روستا و ۵۴ واحد صنعتی به جمع بهره‌برداران گاز در استان فارس پیوستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز