خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات رییسه به ایلنا خبر داد:

رحمانی‌فضلی و قالیباف درباره حادثه پلاسکو به مجلس گزارش می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۰۷

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش وزیر کشور و شهردار تهران درباره حادثه پلاسکو به نمایندگان نشست علنی یکشنبه آینده خبر داد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین اقدامات مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری حادثه ساختمان پلاسکو، اعلام کرد: هیات رییسه مجلس از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و محمدباقر قالیباف شهردار تهران برای حضور در نشست علنی روز یکشنبه دعوت کرده تا با حضور در صحن مجلس درباره آخرین اقدامات صورت‌گرفته درمورد حادثه پلاسکو به نمایندگان گزارش بدهند.

او ادامه داد: همچنین قرار است گزارش کمیسیون عمران در این رابطه در همان جلسه روز یکشنبه در صحن علنی قرائت می‌شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دیگر اقدامات مجلس در راستای ادامه پیگیری‌های حادثه پلاسکو خاطرنشان کرد: درپی حادثه پلاسکو هیات رییسه مجلس دو عضو ستاد مدیریت بحران را به مجلس دعوت کرده که در مورد دلایل بروز حادثه و روند امداد و نجات و آواربرداری‌ها گزارش دهند.

نعمتی تصریح کرد: در نشست علنی روز یکشنبه همچنین قرار است درباره وضعیت ساختمان‌های آسیب‌پذیر به‌ویژه وضعیت ساختمان پلاسکو و بافت‌های فرسوده شهری گزارش جامعی به نمایندگان ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز