خبرگزاری کار ایران

علیجانی‌زمانی به ایلنا خبر داد؛

برگزاری جلسه نوبت بعدازظهر ستاد بحران در دفتر وزیر کشور/ دستور تسریع در روند امداد به مجروحان در نشست صبح

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۹۶۱

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تشریح مسائل مطرح شده در جلسه صبح امروز ستاد بحران حادثه پلاسکو، از برگزاری جلسه نوبت عصر این ستاد در دفتر وزیر کشور خبر داد.

محسن علیجانی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بحران در مورد حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو گفت: در این جلسه که با حضور وزیر کشور، فرمانده سپاه پاسداران، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار تهران، مدیر آتش‌نشانی و جمعی از نمایندگان مجلس از صبح امروز برگزار شد، آخرین مسائل مربوط به روندکار و کمک‌رسانی در مورد موضوع ساختمان پلاسکو موردبررسی قرارگرفت و هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌ها به انجام رسید.

او یادآور شد: در این راستا مجلس هم از دیروز و امروز در سطوح مختلف در کمیسیون‌های و همچنین اعضای مجمع نمایندگان تهران به منظور انجام کارهای لازم در محل حادثه حضور یافته و با برگزاری جلسات مختلف و متعدد این موضوع را پیگیری می‌کنند.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران همچنین خاطرنشان کرد: قرار است جلسه دیگری نیز بعدازظهر امروز در وزارت کشور برای انجام هماهنگی‌های بیشتر میان دستگاه‌ها برگزار شود که برنامه‌ریزی به‌منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر و امداد به آسیب‌دیدگان در دستور کار این جلسه قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این جلسه که از ساعت 15 در دفتر وزیر کشور برگزار می‌شود، ابعاد مختلف مسئله و روند کمک‌رسانی هرچه بهتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او گفت: قرار است در آینده نیز مجلس با همکاری با دولت، شهرداری و دیگر دستگاه‌ها بافت‌های فرسوده را شناسایی و نسبت به احیای آن اقدام کند که ان‌شاءالله شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.

علیجانی‌زمانی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز عیادت‌هایی توسط اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و همچنین مجمع نمایندگان استان تهران با حادثه‌دیدگان انجام شده و قرار است بعدازظهر امروز نیز ملاقات‌هایی با آسیب‌دیدگان حادثه پلاسکو انجام شود و از مجروحان این حادثه تلخ عیادت به عمل بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز