خبرگزاری کار ایران

کوچکی‌نژاد به ایلنا خبر داد:

دیدار اعضای هیات تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با لاریجانی

رییس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از دیدار اعضای این هیات با رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آغاز مراحل اولیه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس اعلام کرد: به‌منظور ارائه گزارش مقدماتی و همچنین استفاده از رهنمودهای رییس مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر امروز به همراه تمامی اعضای هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با آقای لاریجانی دیدار خواهیم کرد.

او با تاکید بر این‌که تمامی اعضای هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در این دیدار حضور خواهند یافت، اعلام کرد: این دیدار صرفاً مربوط به اعضای هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص نیست و از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی زاهدی، سید محمد باقر عبادی، جبار کوچکی نژاد، فریده اولاد قباد، فاطمه سعیدی، قاسم احمدی لاشکی، سید حمایت میرزاده، علیرضا سلیمی، داوود محمدی(تهران)، محمود صادقی، اسدالله عباسی، محمد حسن نژاد، علی ادیانی راد، امیر خجسته و احمد امیرآبادی فراهانی ۱۵ عضو هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را تشکیل می‌دهند.

همچنین با انتخاب اعضای هیات رییسه این هیات تحقیق و تفحص، جبار کوچکی‌نژاد رییس، اسدالله عباسی و علی ادیانی نواب رییس و محمدحسن‌نژاد نیز به‌عنوان دبیر هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند.

کد خبر : ۴۳۹۷۷۵