خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پاسخ به تذکر تاجگردون:

جداول احکام برنامه ششم برای بررسی و تفکیک به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شود

رییس مجلس شورای اسلامی از ارجاع جداول احکام برنامه ششم را برای بررسی و تفکیک به کمیسیون مربوطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در جریان نشست علنی نوبت صبح امروز در پاسخ به تذکر غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص ضرورت بررسی جداول همزمان با بررسی متون در لایحه برنامه ششم، گفت: در اینجا دو بحث مطرح است؛ چراکه از نظر آیین‌نامه مواد، تبصره‌ها و جداول آمده است، از این‌رو بخشی از گفته شما صحیح است و آن هم جداولی همچون بهره‌وری است که درحد حکم است، ولی در بخشی که احتمال تغییر منابع همچون جدول شماره ۳ وجود دارد، نمی‌توانیم این حرف را بپذیریم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد سرمایه‌گذاری خارجی ممکن است در احکام تفاوت حاصل شود یا در مورد تسهیلات بانکی برای سرمایه‌گذاری یا تملک دارایی سرمایه‌گذاری احتمال تغییر وجود دارد.

او یادآور شد: به همین دلیل می‌توان گفت که جداول به‌صورت مخلوط در متن گنجانده شده و تنها بعضی از آن‌ها درحد حکم است، بنابراین اجازه دهید این بخش از جداول را مراعا بگذاریم تا ببینیم می‌توانیم آن را تفکیک کنیم یا نه.

لاریجانی در پایان گفت: همچنین آن بخشی که ماهیت حکمی دارد را بیاوریم و آن قسمت‌هایی که ممکن است در آینده تغییر کند را برای بررسی به زمان دیگری موکول کنیم.

کد خبر : ۴۳۹۲۷۶