خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در صحن:

از حقوق نمایندگان و جایگاه مجلس دفاع می‌کنیم/ در زمینی که دیگران طراحی کنند بازی نمی‌کنیم

عضو هیات رییسه فراکسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان حرف‌های نادرست درباره محمود صادقی گفت: برخی در فضای مجازی نسبت به عملکرد اصلاح‌طلبان مجلس دهم و فراکسیون امید حرف و حدیث‌هایی مطرح می‌کنند که من به‌عنوان کوچکترین این مجموعه عرض می‌کنم ما قطعاً در زمینی که دیگران برای ما طراحی کنند، بازی نخواهیم کرد.

مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: تعجب می‌کنم که چرا به بنده وقت داده شد؛ احتمالاً بیش از این نمی‌توانستند تعویق ایجاد کنند. البته ما توهم توطئه ندارم اما سه روز است که تذکرهای شفاهی را عقب انداختند و امروز هم با این‌که از صبح تا حالا در نوبت بودم.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر برخی نمایندگان درباره یکی از نمایندگان عضو این فراکسیون گفت: راجع به یکی از همکاران ما، آقای صادقی حرف نادرستی مطرح شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: برخی در فضای مجازی نسبت به عملکرد اصلاح‌طلبان مجلس دهم و فراکسیون امید حرف و حدیث‌هایی مطرح می‌کنند که من به‌عنوان کوچکترین این مجموعه عرض می‌کنم ما قطعاً در زمینی که دیگران برای ما طراحی کنند، بازی نخواهیم کرد.

او خاطرنشان کرد: قطعاً از حقوق نمایندگان و جایگاه مجلس دفاع می‌کنیم اما هیچ‌گاه نمی‌خواهیم مجلس ششم تکرار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان یادآور شد: حدود ۷۵۰ هزار نفر از معلمان مطالبات حقوق و مزایا دارند که امیدوارم در این موضوع دقت کافی صورت گیرد.

کد خبر : ۴۳۵۶۴۴