خبرگزاری کار ایران

پوردستان:

مذاکراتی برای خرید هواپیماهای جدید شده است

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: یکی از برنامه‌های دستور کار ارتش ارتقای ظرفیت‌های نیروی هوایی است؛ در همین زمینه صحبت‌هایی شده هواپیماهای جدید خریداری شوند.

به گزارش ایلنا، امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش صبح در حاشیه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران درباره افزایش توان دفاعی به خصوص توان نیروی هوایی ارتش گفت:‌ متناسب با تهدیدات ظرفیت‌های مناسبی ایجاد شده و تهدیدها توسط کارشناسان ارتش ارزیابی می‌شود و متناسب با آن نیز، سلاح‌های لازم تولید شده و می‌شوند.

جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های دستورکار ارتش ارتقای ظرفیت‌های نیروی هوایی است، گفت: صحبت‌هایی شده هواپیماهای جدید خریداری شوند، ضمن اینکه هواپیماهای کنونی نیز اورهال شده و آماده هستند در هر نقطه جغرافیایی حاضر شوند و قدرت اسلام را به جهانیان نشان دهند.

او همچنین به نبرد موصب اشاره و با بیان اینکه در پی شکست‌های پی در پی داعش و واگذاری سنگرهایشان، بزودی شاهد فتح موصل توسط نیروهای عراقی خواهیم بود، تصریح کرد: در سوریه نیز به دلیل مشکلات داخلی، نیروهای داعش و تکفیری‌ها در سوریه ضعیف شدند و بزودی مشکل سوریه هم حل خواهد شد.

کد خبر : ۴۳۱۵۹۹