خبرگزاری کار ایران

تجری به ایلنا خبر داد؛

جزییات نشست اعضای فراکسیون «مستقلان ولایی» با رییس جمهور

عضو فراکسیون مستقلان ولایی با اشاره به دیدار امروز اعضای این فراکسیون با رییس‌جمهور به تشریح برخی مسائل مطرح شده در این جلسه برداشت.

فرهاد تجری در حاشیه بازدید از غرفه ایلنا در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری با اشاره به نشست بعدازظهر امروز فراکسیون مستقلان ولایی با رییس‌جمهور اعلام کرد: در این جلسه تعدادی از اعضای هیات‌رییسه موقت،‌ هیات موسس و برخی از اعضای این فراکسیون با رییس‌جمهور دیدار و انتقادهای خود را نسبت به بخش‌هایی از دولت اعلام کردند.

او گفت: علاوه بر این اعضای فراکسیون ولایت درخصوص تعامل سازنده میان دولت و مجلس و همچنین نگاه‌های کارشناسی و فنی که می‌تواند تامین‌کننده منافع و مصالح ملی باشد، با رییس‌جمهور مطرح شد.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی همچنین خاطرنشان کرد: دکتر روحانی نیز با روی گشاده از این اظهارات استقبال کردند و تاکید شد که دیدار با رییس‌جمهور منحصر به فراکسیونی خاص در مجلس نیست.

نماینده مردم قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رییس‌جمهور همچنین بر تعامل سازنده و موثر با تمام نمایندگان مجلس با هر نوع تفکر و گرایش سیاسی تاکید و اظهار امیدواری کرد همه نمایندگان در راستای منافع ملی حرکت کنند.

عضو کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: دکتر روحانی در ادامه دغدغه‌های دولت در رابطه با بیکاری و اشتغال و مسائل معیشتی بیان کرده و همت مجلس و دولت را برای پیشبرد این اهداف طلب کردند که بتوان برای مردم منشاء خدمت و گشایش باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا درباره احتمال تغییر در تیم اقتصادی دولت صحبتی مطرح شده یا خیر گفت: نیاز به ترمیم کابینه به‌عنوان نقطه‌نظرات یکی از نمایندگان مطرح و تاکید شد که نباید به همین سه تغییر بسنده کنیم و برای افزایش پویایی و سطح پاسخگویی دولت نیاز به تحولاتی احساس می‌شود اما مشخصاً درباره بخش یا حوزه خاصی در دولت تاکید نشد.

عضو کمیسیون اصل نود در مجلس با تاکید بر این‌که رییس‌جمهور پاسخ دقیقی به بحث ترمیم کابینه نداد، گفت: آن‌چه مسلم است نظر نمایندگان برای رییس‌جمهور اهمیت فراوانی دارد.

تجری در پایان با بیان این‌که عمده افراد حاضر در جلسه را نمایندگان موافق سه وزیر پیشنهادی تشکیل می‌دادند و کسی از نمایندگانی که در صحن به‌عنوان مخالف وزرای پیشنهادی نطق کرد در جلسه حضور نداشت، یادآور شد: جعفرزاده ایمن‌آبادی، احمدی‌لاشکی، کاظم جلالی، عبدالرضا عزیزی و کاتب و علوی و تعداد دیگری از اعضای فراکسیون مستقلان ولایی در جلسه حضور داشتند و آقای بهروز نعمتی به‌دلیل معذوریتی که داشت، در جلسه حاضر نشده بود.

کد خبر : ۴۲۶۴۰۳