خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران خبر داد؛

درخواست اعلام موضع فراکسیون امید درباره نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان

نماینده مردم تهران در اینستاگرام خود به حمایت فراکسیون امید از وزرای دولت اشاره کرده و گفت: در انتهای جلسه فراکسیون، موضوع انتخاب سه نفر برای شورای مرکزی نظارت بر انتخابات مطرح گردید و قرار شد این موضوع در صحن علنی مجلس پی گیری شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا بادامچی از حمایت فراکسیون امید از وزرای دولت خبر داد و گفت: شورای مرکزی فراکسیون امید تشکیل جلسه داد تا کمیته‌های سه‌گانه که پیش از این برای تشخیص توانایی و شایستگی وزرای پیشنهادی دولت تشکیل شده بودند، نظرات کارشناسی شده خود را اعلام کنند.

بادامچی خاطرنشان کرد: پس از ارائه گزارش توسط کمیته‌ها، تصمیم بر این شد که فراکسیون امید از وزرای پیشنهادی دولت به‌خصوص دکتر دانش آشتیانی که فردی توانا و کارآشنا در حوزه آموزش و پرورش است، حمایت کند.

او همچنین از برگزاری جلسه دیگری خبر داد  و گفت: قرار شد جلسه دیگری بعد از ظهر روز دوشنبه در این مورد تشکیل شود تا فراکسیون با انسجام و برنامه‌ریزی بیشتری، اقدام‌های بعدی در حمایت از وزرا را پیگیری کند.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه پس از بحث درباره وزرا، من موضوع نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان مجلس را مطرح کرده و پیشنهادی در خصوص موضع‌گیری فراکسیون در این باره داده، گفت: اعضای حاضر از این پیشنهاد استقبال کردند و قرار شد در جلسه بعدی،  تصمیم مشخص اتخاذ شود.

او در پایان نوشت: در انتهای جلسه، موضوع انتخاب سه نفر برای شورای مرکزی نظارت بر انتخابات مطرح گردید  و قرار شد این موضوع  در صحن علنی مجلس پیگیری شود.

کد خبر : ۴۲۴۰۰۷