خبرگزاری کار ایران

ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تلاش فراکسیون مستقلان برای کسب رای‌اعتماد وزرای پیشنهادی

عضو فراکسیون مستقلان ولایی گفت: نظر اعضای فراکسیون مستقلان ولایی نسبت سه وزیر پیشنهادی دولت مثبت است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه فراکسیون مستقلان ولایی با سه وزیر پیشنهادی دولت عنوان کرد: در همین راستا روز سه‌شنبه در فراکسیون با آقایان سلطانی‌فر و صالحی‌امیری و روز چهارشنبه با آقای دانش‌آشتیانی جلسه داشتیم و در این جلسات اعضای فراکسیون صحبت‌های خود را مطرح کردند و ابهام‌های موجود برطرف شد.

حضور نوبخت در جلسه امروز فراکسیون مستقلان

او ادامه داد: در همین راستا امروز صبح هم آقای نوبخت به عنوان سخنگوی دولت در جلسه فراکسیون مستلان ولایی حاضر شد تا آخرین مسائل مربوط به رای اعتماد وزرا را به اتمام برسانیم.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی با اشاره به اینکه نظر اعضای این فراکسیون نسبت سه وزیر پیشنهادی دولت مثبت است، گفت: با توجه به اینکه ۷ ماه از عمر کابینه فعلی دولت یازدهم باقی مانده است و از این مدت هم بودجه ۴ ماه دست این وزرا نیست عملا هر فردی در جایگاه ریاست این وزارت‌خانه‌ها قرار گیرد، در سه ماه نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد برای همین هم در خصوص رای اعتماد به وزرای پیشنهادی مجلس نباید خیلی سختگیری کند.

تلاش می‌کنیم سه وزیر رای اعتماد بگیرند

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه ما در فراکسیون مستقلان ولایی تلاش خود را می‌کنیم تا سه وزیر پیشنهادی رای بیاورند، یادآور شد: به نظر من هم آقایان صالحی امیری، دانش‌آشتیانی و سلطانی‌فر از مجلس دهم رای اعتماد می‌گیرند.

ابهام‌های موجود در جلسه چهارشنبه حل و فصل شد

او در پاسخ به این سوال که مخالفان وزرای پیشنهادی در فراکسیون مستقلان بیشتر روی چه موضوعاتی تاکید داشتند، گفت: برای مثال در مورد دانش‌آشتیانی گفته شد که وی چهره فرهنگی نیست برای همین هم آقای دانش‌آشتیانی مدارک و سوابقی را نشان می‌داد فردی فرهنگی است به جلسه روز چهارشنبه آورد در مورد دو گزینه دیگر هم مسائل و ابهام‌هایی وجود داشت که در جلسه فراکسیون، حل و فصل شد.

کد خبر : ۴۲۳۶۹۲