خبرگزاری کار ایران

عارف در جمع خبرنگاران:

گزارش عملکرد فراکسیون امید آماده است/ ورود منسجم اصلاح طلبان به انتخابات

رییس فراکسیون امید گفت: اصلاح‌طلبان برای شورا‌ها به صورت منسجم و جدی کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا عارف در حاشیه صحن علنی امروز مجلس و در جمع خبرنگاران در توضیح انتشار گزارش عملکرد ۳ ماهه فراکسیون امید، علت تدوین این گزارش آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و عملکرد فراکسیون خواند و با اشاره به اینکه ترکیب جدید شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان حاصل نقدها بر ترکیب فعلی بود، خاطرنشان کرد: گزارش عملکرد فراکسیون امید آماده است و هرچه سریع‌تر در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

او به برنامه‌ریزی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها اشاره و تصریح کرد: قطعاً باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و گروه‌های اصلاح‌طلب در این‌باره جلساتی داشته‌اند.

رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اضافه کرد: ان‌شاءالله پس از تشکیل شورای‌عالی اصلاح‌طلبان به صورت یکپارچه برای شورا‌ها کار می‌کنیم، ضمن اینکه از اصولگرایان هم درخواست دارم برای انتخابات شورا‌ها فعالیتی پرشور داشته باشند.

مدیرعامل بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوالی درباره وجود برخی اختلاف‌ها میان اصلاح‌طلبان با بیان اینکه چند حزب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نظراتی داشتند، توضیح داد که در شورای‌عالی اصلاح‌طلبان سعی بر این است که مشکلات حل شود.

کد خبر : ۴۱۷۰۶۴