خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز در گفت‌وگو با ایلنا:

الگوی لیست امید، سرلوحه فعالیت اصلاح‌طلبان برای شوراهاست

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم با اشاره به برگزاری جلسات منظم شورای‌عالی سیاست‌گذاری در شیراز بر لزوم همکاری اشخاص و احزاب اصلاح‌طلب در گام سوم تاکید کرد و گفت: خردجمعی اصلاح‌طلبان زمینه‌ساز پیروزی در انتخابات شوراها خواهد بود

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره نحوه فعالیت شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در استان فارس، اعلام کرد: هم‌اکنون ۱۸ حزب اصلاح‌طلب در شیراز فعال هستند و در جریان انتخابات مجلس دهم، با هماهنگی کامل در کنار برخی چهره‌های غیرحزبی اما تاثیرگذار اصلاح‌طلب استان، نسبت به تهیه لیست امید استان فارس اقدام کردند.

برگزاری جلسات منظم شورای‌عالی سیاست‌گذاری در شیراز

او با تاکید بر موفقیت لیست امید استان فارس، به پیروزی کامل این لیست در شهر شیراز اشاره کرد و با بیان این‌که پیروزی اصلاح‌طلبان ناشی از هماهنگی میان احزاب و افراد اصلاح‌طلب استان بوده، خاطرنشان کرد: باتوجه به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و به‌خصوص شوراهای شهر و روستا در اردیبهشت‌ماه سال آینده، جلسه‌های این شورا به‌صورت منظم پیگیری می‌شود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس دهم ادامه داد: در آخرین جلسه که هفته گذشته برگزار شد، تمامی اعضای حاضر بر لزوم حفظ انسجام و اتحاد کامل جهت دستیابی به یک لیست واحد برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کردند.

الگوی تهیه لیست امید؛ سرلوحه فعالیت اصلاح‌طلبان شیراز برای شوراها

رضایی با بیان این‌که لیست اصلاح‌طلبان شیراز برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا قطعاً توسط همین شورا تهیه خواهد شد، گفت: تلاش ما این است که با سرلوحه قرار دادن الگوی موفقی که در انتخابات مجلس مورد استفاده قرار گرفت، به وحدت رویه برسیم و ضمن استفاده از ظرفیت‌های حزبی، از افکار و تجارب چهره‌های تاثیرگذار اصلاح‌طلب بهره‌برداری کنیم تا در انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به موفقیت برسیم.

همکاری اشخاص و احزاب اصلاح‌طلب در گام سوم

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم با اشاره به حواشی ایجاد شده به‌منظور نحوه ادامه فعالیت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان، گفت: قطعاً این‌که احزاب در مرکز فعالیت‌های سیاسی اصلاح‌طلبان باشند، حرف منطقی و درستی است اما نباید فرصت را از دست بدهیم.

او ادامه داد: به بیان دیگر باتوجه به این‌که اصلاح‌طلبان پس از دو پیروزی در انتخابات‌های ۹۲ و ۹۴ به‌دنبال تداوم موفقیت در انتخابات ۹۶ و برداشتن گام سوم هستند، باید از چهره‌های تاثیرگذار اصلاح‌طلب که عضواحزاب نیستند، استفاده کنیم.

احزاب در ایران به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند

عضو حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به فعالیت‌های حزبی خود گفت: نکته حائز اهمیت دیگر این است که باتوجه به این‌که احزاب هنوز در کشور به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند و از تاثیرگذاری لازم برخوردار نیستند و قادر به این‌که طیف‌های مختلف مردم را به‌دنبال افکار و آرای خود بکشانند، لزوم استفاده از ظرفیت چهره‌های صاحب‌نفوذ و تاثیرگذار در میان مردم بیش از پیش احساس می‌شود.

حضور چهره‌های تاثیرگذار اصلاح‌طلب، مکمل فعالیت احزاب است

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: حضور چهره‌های تاثیرگذار اصلاح‌طلب در شورای‌عالی سیاست‌گذاری، هیچ‌گونه تهدیدی برای فعالیت احزاب نیست و به نظر می‌رسد، حضور این چهره‌ها فعالیت احزاب را تکمیل خواهد کرد.

خردجمعی اصلاح‌طلبان زمینه‌ساز پیروزی در انتخابات شوراها خواهد بود

رضایی با تاکید بر این‌که قطعاً تمامی احزاب و اشخاص اصلاح‌طلب به انسجام و اتحاد کامل خواهند رسید، تصریح کرد: فارغ از منافع شخصی یکی دو حزب که همچنان بر نظر خود درخصوص عدم حضور چهره‌های تاثیرگذار و سپردن کامل کار به احزاب تاکید می‌کنند، مطمئناً بزودی شاهد اتحاد کامل اصلاح‌طلبان خواهیم بود و فکر می‌کنم حتی همین چند حزب نیز به‌زودی به این نتیجه برسند که خرد جمعی اصلاح‌طلبان زمینه‌ساز پیروزی در انتخابات شوراهای شهر و روستا خواهد بود.

کد خبر : ۴۱۵۵۲۱