خبرگزاری کار ایران

گرامی‌مقدم در گفت و گو با ایلنا:

اعتماد ملی تصمیمی برای خروج از شورای عالی اصلاح طلبان ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۵۸۹

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به عملکرد مثبت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته، به ادامه فعالیت خود با این شورا مصمم هستیم و امیدواریم در انتخابات آینده نیز تصمیمات این شورا به نفع مجموعه اصلاح‌طلبان باشد.

اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، بیانیه منتشر شده منتسب به این حزب را درباره پایان کار شورای عالی اصلاح‌طلبان تکذیب کرد و گفت: بر اساس مصوبه دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی ،به عنوان بالاترین جایگاه تصمیم‌گیری در مجموعه حزب، نماینده این حزب همچنان در جلسات شورای عالی شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: ضمن تاکید بر انتقاداتی که به این شورا داریم اما به همکاری خود با این مجموعه ادامه خواهیم داد.

گرامی مقدم گفت: اگر در مورد حضور یا عدم حضور در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اختلاف نظر باشد شورای مرکزی حزب تصمیم خواهد گرفت که همکاری با شورای عالی اصلاح‌طلبان را ادامه دهند یا نه اما تا امروز این روند تصمیم‌گیری در حزب اعتماد ملی انجام نشده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: در حال حاضر ممکن است یکی از اعضا این نظر را داشته باشد که با شورای عالی سیاستگذاری ادامه همکاری ندهد اما به دلیل اینکه تصمیم‌گیری در این زمینه صورت نگرفته است؛ در چنین شرایطی اعضای حزب می‌توانند به اظهار نظر درباره مسائل مختلف بپردازند.

وی درباره بیانیه منتشر شده از طرف این حزب در رسانه‌ها نیز گفت: از این بیانیه بی‌اطلاع هستیم. تا الان نیز هرگز در حزب برای خروج از شورای عالی تصمیمی گرفته نشده است و نظری برای پایان یافتن کار شورای عالی از سوی حزب اعتماد ملی اعلام نشده است.

گرامی مقدم تصریح کرد: در انتخابات گذشته عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مثبت بوده است و امیدواریم هرتصمیمی که درباره انتخابات سال 96 گرفته می‌شود نیز در نهایت به نفع مجموعه اصلاح‌طلبان باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز