خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید زنجان:

تمام سرمایه‌ام را به پای خدمت به مردم زنجان خواهم گذاشت/ بزرگترین دغدغه‌ ذهنی‌ام اشتغال جوانان است

مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان شامگاه امروز(۳ شهریور) با حضور وزیر کشور در زنجان برگزار شد که در این مراسم با تقدیر از خدمات جمشید انصاری، استاندار سابق، اسداله درویش امیری، به عنوان استاندار زنجان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم اسدالله درویش امیری استاندار جدید زنجان گفت: در پنج استان بین مردم خدمت کردم ولی آن اندازه از کمالات مردم استان زنجان شنیدم با خیال راحت و آسوده برای انجام وظیفه در این جمع حاضر شدم.

وی ادامه داد: به استانی آمدم که در دفاع از حریم اهل بیت و تجلیل جانانه از حماسه عاشورا زبانزد عام و خاص در کشور است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده عالی دولت و نظام به هیچ وجه قادر نیستم به تنهایی کاری را انجام بدهم، ادامه داد: به زنجان آمدم و تمام سرمایه ام؛ آبرو، اعتبار، تجربه و اندکی دانش است و این سرمایه ها را به پای خدمت به مردم خواهم گذاشتم.

به گفته استاندار زنجان، تمام تلاش وی این است که از حقوق مردم حمایت کند. او از اعتماد دولت برای این فرصت خدمت‌گذاری تشکر کرد.

درویش امیری ادامه داد: از خدای بزرگ استمداد می طلبم و دستم را به سوی تمام مدیران اجرایی و نظامی و امینتی و علما، روحانیون ارجمند استان و رسانه ها دراز می کنم.

وی اشتغال جوانان را اولویت ویژه اعلام کرد و گفت: موضوع اشتغال بزگترین دغدغه ذهنی‌ام خواهد بود.

استاندار زنجان به دغدغه های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در خصوص بیکاری جوانان اشاره کرد و ادامه داد: بیکاری یک منکر اجتماعی است که موجب هرج و مرج و بداخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی می شود.

کد خبر : ۴۰۴۲۶۷