خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرضا:

سبد رای من شامل اصلاح‌طلبان، مستقلان و بخشی از اصولگرایان بود

بعد از انتشار یک مصاحبه از طرف نماینده شهرضا در مجلس، با انتشار بیانیه‌ای به این بیانیه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه خانم محمودی به این شرح است:

پیرو مصاحبه منتشر شده اینجانب با برخی از خبرگزاری‌ها و انتشار مطالبی به نقل از اینجانب، به استحضار شما ولی‌نعمتان خود می‌رسانم:

بر اساس مطالبی که بارها در مصاحبه‌ها و سخنرانی خود بیان کرده‌ام. این‌جانب به عنوان کاندیدای مستقل وارد صحنه رقابت‌های انتخاباتی شده و در سبد رای منتخب شما از گروه‌های مختلف اعم از اصلاح طلبان ، مستقلان و بخشی از اصولگرایان بوده و ضمن تشکر از همه گروه‌ها و احزاب سیاسی و آحاد مردم شریف حوزه انتخابیه نکته‌ای را متذکر می‌شوم؛

همانطور که در انتخابات بداخلاقی‌ها نتیجه نداشته، سعی شود در انجام کار حرفه‌ای اخلاق‌مداری و عدم سوءاستفاده از جملات و بیانات را در راستای دیدگاه سیاسی خود مدنظر داشته باشند.

مجددا تاکید می‌کنم اینجانب به دور از نگرش صرف سیاسی و برای خدمت به مردم خوب حوزه انتخابیه و همچنین اعتلای ایران اسلامی وارد این عرصه شده‌ام.

درخصوص تشکیل فراکسیون مستقلان هم باید خدمت موکلان عزیزم عرض کنم این فراکسیون از ابتدای شروع به کار مجلس دهم جلسات خود را شروع کرد و با نظر اعضا مقرر شد بعد از انتخابات هیات رییسه و کمیسیون‌ها رسما فعالیت خود را آغاز کند.

در حال حاضر حدود ۸۰ نفر عضو با نگرش‌های مختلف سیاسی دارد و ان‌شاءالله پس از تصویب اساسنامه اهداف این فراکسیون به سمع و نظر شما عزیزان خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، یک رسانه اصولگرا در خبری به نقل از نماینده مردم شهرضا نوشته بود: «اگر کاندیدای اصلاح‌طلبان رأی داشت که به سراغ من نمی‌آمدند» که سمیه محمودی این جمله را تکذیب کرده است.

کد خبر : ۴۰۰۸۲۵