خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

با چهره تازه‌ای از تهدید روبه‌رو هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سرانگشتان یکان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی گفت: ایمان، اعتقاد و باورهای رزمنده عامل پیروزی او در میدان نبرد است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سرانگشتان یکان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ویژه فرماندهان گردان‌ها که با هدف افزایش ظرفیت تهاجمی، ایمنی و پیشگیری از جرائم و تخلفات برگزار شد، گفت: امروز ما با چهره تازه‌ای از تهدید روبه‌رو هستیم و به عنوان بازوهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم کاملا آماده باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: آنچه شما را در میدان جنگ آماده نگه می‌دارد و پیروز می‌کند ایمان و باورهای شماست اینکه جوانان ما با ایمان و اعتقاد راسخ در مقابل گروه‌های تروریستی ایستاده‌اند ناشی از ایمان و اعتقاد آنها به خداوند باریتعالی و کار مقدسی است که انجام می‌دهند.

شایان ذکر است در حاشیه این همایش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نزاجا و حجت‌الاسلام وفا، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو به همراه حجت‌الاسلام موسوی‌شناس، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه شمالغرب و جمعی از فرماندهان این منطقه با حضور در منزل شهیدان محمد قریشی و مسلم مجیدی با خانواده‌های بزرگوار این شهدا دیدار کردند.

کد خبر : ۳۹۸۴۹۲