خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از رویا بلوری؛

متهم حمله به سفارت عربستان خود را به تجاهل می‌زند

یک عضو اتحاد ملت ایران در کرج به برخی ادعاهای متهم حمله به سفارت عربستان و رییس ستاد قالیباف در شهرستان کرج در انتخابات سال ۹۲ واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، متن یادداشت رویا بلوری عضو حزب اتحاد ملت ایران در واکنش به نامه حسن کردمیهن به رییس جمهور که برای ایلنا ارسال شده، به شرح زیر است:

این روزها کشور ایران، مام وطن، خود نامادری‌های بسیاری پیدا کرده، کسانی که به نام مردم و دلسوز کشور اما دلسوزنما، در زمانه‌ای که دیپلماسی در دنیا حرف اول را می‌زند و گفت‌وگو بهترین ابزار تقلیل دشمنی‌هاست، با هیاهو و حمله به سفارتخانه عربستان، خود را که هیچ، کشور را نیز در خطر قرار دادند.

آنهایی که با حمله به سفارت عربستان بار گرانی بر روی دوش ملت و دولت گذاشتند، اکنون خود را به تجاهل و مظلومیت می‌زنند. کیست که نداند همه اینها برای تقلیل نتایج تلاش‌ها و تعامل‌های دیپلماسی کشور و رسیدن به توافق تاریخی «برجام» نیست؟

و شگفتا که سردمداران این حرکتِ به ظاهر خودجوش، امروز خود در دادگاه طلبکارِ رییس‌جمهور و نیروی انتظامی و مردم هستند و می‌گویند مسئولان به وظایف قانونی خود عمل نکرده‌اند.

کسانی که امروز دیپلماسی کشور را زیر سوال برده و خواهان محاکمه آن هستند و روزی خود ستاد انتخابات سرهنگان را ریاست می‌کردند، باید پاسخ بدهند چرا در روزهایی نه چندان دور، در مقابل برخی اقدامات دولت پیش ساکت بودند و دم نزدند؟

چرا آن روزها که پول‌های نفت مردم و نسل‌های آینده را به غارت پنهان بردند، در حالی که مردم در گرانی و فقر غرق می‌شدند، شما رگ غیرتشان برنیامد؟

چرا روزهایی که در اثر همان مصوبات و تحریم‌هایی که رییس دولت وقت کاغذ پاره‌اش می‌خواند، در حالی که هزاران بیمار در اثر همان تحریم‌ها و نتیجتا گرانی و حتی نبود دارو، جان خود را از دست می‌دادند، «غیرت» به خرج ندادند و دوستان خود را برای کتک خوردن آماده نکردند و «خشم فرو خورده» این مردم را ندیدند؟ و وظیفه خود ندانستند  که با سازماندهی و مشورت یک «حرکت منسجم» انجام دهند؟

مردم و جوانان مسلمان و غیرتمند ایران فریب استدلال‌های بچگانه را نخواهند خورد و همچنانکه در انتخابات ٩٢ بلوغ خود را نشان دادند و با رای خود به حسن روحانی، در صدد  رفع مشکلات ناشی از دولت قبل برآمدند، مطمئنا بار دیگر نیز در انتخابات سال ٩٦، با وجود همه نارضایتی‌ها و نقایص و محرومیت‌ها ، با «نه» گفتن به تفکر خانمانسوز چنین افراد و سردمدارانشان، بر عزم و اراده خود جهت آبادانی کشور و تعامل با دنیا و محترم شمردن حقوق تمام ملت‌ها و سفارتخانه‌هایشان در کشورمان و ادامه تلاش برای اجرای برجام پای خواهند فشرد.

و آن روز دیر نیست !

کد خبر : ۳۹۶۷۲۹