خبرگزاری کار ایران

فیضی به ایلنا خبر داد؛

انتخاب فیاض شجاعی به‌عنوان گزینه دادستانی دیوان محاسبات

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از انتخاب فیاض شجاعی به عنوان گزینه پیشنهادی این کمیسیون برای دادستانی دیوان محاسبات خبر داد.

محمد فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز کمیسیون برنامه و بودجه، اعلام کرد: پس از آن‌که کمیته بررسی صلاحیت‌های نامزدهای دیوان محاسبات، آقاین فیاض شجاعی و غلامرضا اسداللهی را به‌عنوان گزینه‌های مورد تایید به کمیسیون معرفی کرد، امروز هر دو نامزد با حضور در جلسه کمیسیون، برنامه‌های خود برای حضور در دیوان محاسبات به‌عنوان دادستان این دیوان ارائه کردند.

او گفت: در ادامه و پس از بررسی سوابق و برنامه‌های ارائه شده، رای‌گیری برای انتخاب گزینه نهایی کمیسیون برای انتخاب دادستان دیوان محاسبات انجام شد و آقای فیاض شجاعی موفق به کسب اکثریت آرا شد.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: قرار است در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس، آقای عادل آذر برای ریاست و همچنین آقای فیاض شجاعی به‌عنوان گزینه این کمیسیون، در صحن علنی مجلس از نمایندگان رای‌اعتماد بگیرند.

به گزارش ایلنا، روز گذشته نیز عادل آذر به‌عنوان گزینه پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای ریاست دیوان محاسبات مجلس برگزیده شد.

کد خبر : ۳۹۱۸۴۹