خبرگزاری کار ایران

چاوشی:

کسانی که مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرند باید همسو با دولت باشند/با هیچکس تعارف نداریم

معاون سیاسی استانداری تهران عنوان کرد: امروز همه دلسوزان کشور و در رأس آنان مقام معظم رهبری بر این باور هستند که مردم نباید دچار ناامیدی شوند و اگر هر کدام از ما به وظائف خود به خوبی عمل کنیم، حمایت مردم از نظام ماندگار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید شهاب الدین چاوشی در جلسه معارفه فرماندار جدید شهرستان ورامین که با حضور فرمانداران شهرستانهای قرچک و پیشوا برگزار شد، با اشاره به این نکته که فرصت خدمت رسانی محدود است، اظهار داشت: فرصت خدمت به مردم بسیار سریع سپری می‌شود.

معاون سیاسی استانداری تهران با تأکید بر این نکته که عمر ما در مقابل عمر جهان هستی بسیار ناچیز محسوب می‌شود، افزود: تغییر و تحول لازمه تحرک در جامعه است.

وی ادامه داد: ایران مانند گلستانی در میان آتش و خون در منطقه است و ما برای پایداری این امنیت، نیازمند مردم هستیم.

چاووشی با اشاره به حادثه ترکیه اضافه کرد: اگر حضور مردم در خنثی سازی کودتای ترکیه نبود،‌‌ همان شب گذشته کار دولت کنونی یکسره شده و اینجایگاه و نقش مردم را یادآور می‌شود.

معاون سیاسی استانداری تهران عنوان کرد: امروز همه دلسوزان کشور و در رأس آنان مقام معظم رهبری بر این باور هستند که مردم نباید دچار ناامیدی شوند و اگر هر کدام از ما به وظایف خود به خوبی عمل کنیم، حمایت مردم از نظام ماندگار خواهد شد.

چاوشی تأکید کرد: در روز قیامت از جناح‌بندی سیاسی ما سوال نمی‌شود، بلکه پایبندی ما به حقوق مردم و خدمات ارائه شده به مردم در دوران تصدی مسئولیت سوال به میان می‌آید و اگر درست عمل کنیم، در پیشگاه الهی سربلند خواهیم بود.

وی با اشاره به این نکته که مسئولیت باعث مصونیت افراد نمی‌شود، گفت: مسئولیت، مصونیت به همراه ندارد اما در این میان باید اصول انسانی و اخلاقی رعایت شود.

چاوشی افزود: همه جناح‌های سیاسی و اقلیت‌های مذهبی جز این مملکت محسوب شده و همه ایرانیان برای ما عزیز هستند و باید از این فرصت‌هایی که به برکت انقلاب اسلامی برای ما فراهم شده، ‌‌نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به این نکته که توقعات استانداری تهران به فرماندار جدید شهرستان ورامین منتقل شده است، ادامه داد: ما با هیچکس تعارف نداریم و جابجایی صورت گرفته نیز خطی محسوب نمی‌شود، اما کسانی که مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرند باید همسو با دولت باشند تا کار‌ها با شتاب بیشتری پیش رود.

کد خبر : ۳۹۱۴۴۳