خبرگزاری کار ایران

احمد توکلی:

کشور گرفتار‌تر از آن است که یک جریان بتواند آن را اداره کند/ فشار بر حلقه‌های قدرت و ثروت زیاد شود

احمد توکلی نماینده مجلس نهم شورای اسلامی پیرامون مصاحبه اخیری که با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت داشته توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد توکلی نماینده مجلس نهم شورای اسلامی با انتشار توضیحاتی در مورد مصاحبه اخیرش با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اظهار داشت: مصاحبه به روشنی در جهت تقویت همکاری همه نیروهای ضد فساد و عدالت‌خواه تنظیم شده بود. به نظر این‌جانب کشور گرفتار‌تر از آن است که یک جریان بتواند آن را اداره کند، چه رسد آن را به پیشرفت و تعالی سوق دهد.

وی افزود: مبارزه با فساد امری ضروری و برای سرنوشت نظام جمهوری اسلامی تعیین کننده است. اگر سیاسی شود، فاسدان پشت دو جناح خود را مخفی می‌کنند و با متهم ساختن طرف مقابل به انتقام‌گیری سیاسی خود را مصون می‌دارند و تیشه به ریشه عدالت خواهان واقعی هر دو جناح می‌زنند.

توکلی اضافه کرد: بنده اصرار دارم با ترغیب یکدیگر و تأکید بر مثبت‌ها و مشترکات، به جای آنکه از توان یکدیگر بکاهیم، فشار خویش را بر حلقه‌های پیوند قدرت و ثروت افزون سازیم.

نماینده مجلس نهم شورای اسلامی گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به رغم آنکه مصاحبه بنده متضمن نقدهای جدی بود، سماحت به خرج داد و همه آن را منتشر ساخت، عکس‌العمل عزیزان فارس باید خلاف آنچه شد می‌بود. به فرموده قرآن «هل جزاء الاحسان الا الاحسان».

وی در پایان افزود: بنده اگر جای دوستان فارس بودم جمع‌بندی مصاحبه شونده را تیتر می‌کردم که گفته بودم: «در مجموع اقدام دولت در برخورد با موضوع فیش‌های حقوقی قابل تقدیر است». از اینکه به خیرخواهی بنده توجه و برای تلطیف مناسبات بین برادران ایمانی این گلایه را منتشر می‌فرمایید تشکر می‌کنم. چرا که پیامبر می‌فرماید از یکدیگر گله کنید که گله دوستی را زیاد می‌کند.

کد خبر : ۳۹۱۳۳۶