خبرگزاری کار ایران

نماینده نیشابور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مجمع نمایندگان خراسان رضوی هیچ جلسه‌ای برگزار نکرده است

نماینده استان خراسان رضوی با بیان اینکه جلسه ای از سوی مجمع نمایندگان برگزار نشده و انتخاب دبیر و رییس مجمع مورد تایید نمایندگان استان نیست گفت: به اسم تفاهم نامه از برخی نمایندگان فراکسیون امید امضا گرفتند

حمید گرمابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص انتشار خبر برگزاری جلسه مجمع نمایندگان خراسان رضوی و انتخاب دبیر و رئیس مجمع از سوی اعضای حاضر در آن جلسه اظهار داشت: هیچ جلسه‌ای تشکیل نشده و تنها صورت جلسه‌ای به امضای برخی نمایندگان استان رسیده است.

نماینده نیشابور اضافه کرد: این انتخاب‌ها از طریق رایزنی‌هایی که خارج از جلسه صورت گرفته بود شکل گرفته و بعد از آن صورت جلسه به امضای برخی نمایندگان رسیده است. 

گرمابی با بیام اینکه تعدادی از دوستان که درگیر این فرایند بودند صورت جلسه را امضا کردند، گفت: اعضای فراکسیون امید این صورت جلسه را امضا نکردند. 

نماینده نیشابور تاکید کرد: برخی از نمایندگان فراکسیون گفته‌اند به ما گفتند این تفاهم نامه است و امضا گرفتند. از این رو این افرا. متوجه نشدند برگه‌ای که امضا می‌کنند صورت جلسه است.

این نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: انتخاب‌های صورت گرفته در این جلسه در شرایط عادی نبوده است و قرار است مجمع نمایندگان فردا تشکیل جلسه دهند و در این جلسه نسبت به رئیس و دبیر مجمع تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر : ۳۸۹۶۳۶