خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران:

گزارش حقوق‌های میلیونی توسط جهانگیری اعلام می‌شود/ یک‌بیستم این حقوق‌ها را هم نمی‌گیرم

وزیر اطلاعات از اعلام گزارش در خصوص حقوق‌های میلیونی توسط وزارتخانه متبوعش و اعلام آن از طریق معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمود علوی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران پارلمانی، گفت: گزارش وزارت اطلاعات در مورد حقوق‌های میلیونی در دست تهیه است که به زودی از طریق معاون اول رئیس جمهور به مردم اعلام می‌شود.

وزیر اطلاعات افشای حقوق‌های کلان و پرداخت‌های بالا را موجب باز شدن دست دولت برای ورود به این معضل اقتصادی دانست و افزود: بنده به عنوان وزیر یک بیستم آن حقوق‌هایی که اعلام شده، حقوق نمی‌گیرم.

حجت‌الاسلام علوی در پاسخ به این سؤال که آیا با تغییر مدیران وزارت خارجه تغییری در سیاست منطقه‌ای کشورمان ایجاد می‌شود، تاکید کرد که با تغییر افراد، سیاست خارجی ایران تغییر نخواهد کرد.

علوی همچنین با تشکر از رسانه‌ها بخاطر افشای حقوق‌های نجومی برخی مدیران اظهار داشت: اگر دولت خود به این مسائل می‌پرداخت، شاید می‌گفتند دولت به حساب‌های شخصی افراد سرک می‌کشد اما این اتفاق باعث شده دست ما بازتر شود.

وزیر اطلاعات با تاکید بر برخورد جدی با موضوع پرداخت‌های کلان اظهار داشت: در این دولت با اختلاس‌های ۳ هزار میلیارد تومانی و ۸ هزار میلیارد تومانی امثال بابک زنجانی برخورد شد، و مطمئنا با حقوق‌های چند میلیون تومانی هم برخورد می‌شود.

کد خبر : ۳۸۳۱۰۲