خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش

عمل‌به قرآن اصلی‌ترین راهکار پیروزی در جنگ نرم است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: عمل‌به قرآن و تدبر در آیات آن اصلی‌ترین راهکار پیروزی در جنگ نرم است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم محفل انس با قرآن در منطقه یکم دریایی در بندرعباس با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا استکبار نتواند بر افکار و اذهان ما تسلط یابد زیرا دشمن همانند موریانه عمل می‌کند و ‌باید هوشیار‌‌ باشیم، زیرا در صورت غفلت، فرصت مقابله را از دست می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن از امکانات موجود و تکنولوژی روز علیه ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند، افزود: دشمنان از اینترنت نیز به‌عنوان ابزار کارآمد‌ بهره می‌گیرند و برای مصون ماندن از انحرافات و آسیب‌های فضای مجازی، نحوه استفاده از آن را باید آموزش داد.

او با تأکید بر اینکه دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها و از بین بردن قبح گناه است، تصریح‌ کرد: امروز شاهد این هستیم که دشمن به‌دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی ــ ایرانی است و  استکبار در‌صدد است با تغییر سبک زندگی اسلامی ــ ایرانی، فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را استحاله کند.

امیر دریادار سیاری در بخش پایانی سخنان خود گفت: عمل کردن به قرآن و تدبر در آیات آن، اصلی‌ترین راهکار برای عبور و پیروزی در جنگ نرم دشمن است.

کد خبر : ۳۸۰۸۹۳