خبرگزاری کار ایران

موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه:

قوای سه‌گانه با همدلی چرخ اقتصاد را به حرکت در آورند/ چندصدایی به وحدت آسیب می‌رساند

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: قوای سه‌گانه با همدلی باید چرخه اقتصاد کشور را به حرکت در بیاورند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه‌های این هفته تهران با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همه مسئولان کشور باید در حل مشکلات کشور بکوشند و مشکلات را شوخی نگیرند.

او با بیان اینکه قوای سه‌گانه با همدلی باید چرخه اقتصاد کشور را به حرکت در بیاورند تا به اقتصاد مقاومتی برسیم، گفت: اهتمام جدی به فرهنگ دینی جامعه، مبارزه با فساد و مبارزه با قاچاق باید از برنامه‌های اصلی قوای سه گانه باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان این هشدار که گول آمریکا را نباید بخوریم؛ اظهار داشت: این مسئله جهاد کبیر است که مقام معظم رهبری نیز آن را بیان کردند.

موحدی کرمانی در ادامه به موضوع حج اشاره و تاکید کرد: عربستان که خود را خادم‌الحرمین می‌داند، الان سقوط کرده است چراکه از این کشور از خدا بریده است و عوض بندگی خدا، بندگی آمریکا را پذیرفته است و به‌جای فراهم‌کردن میزبانی حج، خون مسلمین را می‌ریزد و به تروریست‌ها کمک می‌کند. این مسئله باید برای همه عبرت باشد.

او از مسئولان درخواست کرد هرچه زودتر مصلای تهران را آماده کنند و افزود: چرا مصلا در جایگاه اصلی خود قرار نمی‌گیرد؟ این ظلم است که نمازگزاران و روزه‌داران زیر آفتاب گرم تابستان نماز بخوانند و به شما هشدار می‌دهم خداوند از این ظلم به سادگی نمی‌گذرد و سعی کنید زودتر مصلا را آماده کنید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: در دوران مبارزه یک فریاد بلند بود و آن فریاد، فریاد ولی‌امر بود، امروز هم رمز موفقیت همین است. الان باید یک‌صدا به گوش برسد. قانون اساسی می‌گوید سیاست‌های نظام پس از تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام باید به تایید رهبری برسد لذا تنها باید یک صدا به گوش برسد و وحدت تنها در یک صدا باشد.

موحدی کرمانی با بیان اینکه چندصدایی به وحدت آسیب می‌رساند، اظهار داشت: در بیانیه اعضای خبرگان هم بر اصل یک صدایی تاکید شد و مردم یک صدا را بشنوند. البته مردم صدا را شنیدند.

کد خبر : ۳۷۹۳۵۲